Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Житомирська область продовжує впроваджувати принципи Нового освітнього простору

25 Січня 2019 • 14:40

Кіл-сть переглядів: 184

 Житомирщина, як і Львівська, Сумська, Полтавська, Кіровоградська та Дніпропетровська області, впроваджують новий освітній простір. Про це йшлося під час прес-конференції «Реформи NON-STOP. Масштаб змін».

 

Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко під час прес-конференції наголосив, що впроваджувати у школах потрібно не лише енергоефективність, новий дизайн, але й створювати такі умови, в яких би діти хотіли навчатися. І з цим завданням успішно справляються Житомирська, Львівська, Сумська, Полтавська, Кіровоградська, Дніпропетровська області.

 

«У 2017 році нам вдалося створити 115 проектів з НОП, на кінець 2018 — наш результат 300 сучасних НОПів. Це яскраві сучасні заклади по всій Україні, в яких навчається понад 120 тисяч дітей», – констатує Геннадій Зубко.

 

На Житомирщині продовжується створення Нового освітнього простору у навчальних закладах. Цей напрямок серед пріоритетних проектів, які реалізовують в області. Наразі тривають роботи у 9 навчальних закладах: реконструкція шкіл у Гришківцях, Радомишлі, Червоному, Романові, Грозино, Високому, Мирополі, Ємільчиному та Коростені.

 

На фінішній прямій вже новий освітній простір у Високівській гімназії Черняхівського району.

 

Нагадаємо, що у 2018 році за умовами нового освітнього простору реконструювали гімназію №3 м. Житомира та Біотехнологічний ліцей у Радовлі.

 

Новий освітній простір створюється за принципами:

  • мотивуючий простір та креативний дизайн;
  • сучасне обладнання та ПО, швидкісний інтернет та Wi-Fi;
  • енергоефективна будівля школи;
  • умови безбар’єрного доступу та інклюзія.

 

Нагадаємо, що Житомирська область у трійці лідерів в Україні за кількістю створених інклюзивно-ресурсних центрів.

 

 

 

 

 

 

Версія для друку