Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Таблиця оцінених корупційних ризиків у діяльності Житомирської обласної державної адміністрації та заходи з їх усунення

21 Лютого 2019 • 09:12

Кіл-сть переглядів: 972

№ п/п

 

Ідентифікований корупційний ризик

 

Пріори-тетність корупційного ризику

(низька/

середня/

висока)

Заходи щодо усунення корупційного ризику Відповідальний за виконання заходу Строк виконання заходу Необхідні для впровад-ження заходів

ресурси

Очікуваний результат
  1. Робота з вхідною кореспонденцією
1.Недоброчесність посадових осіб під час опрацювання вхідної кореспонденції, розгляді запитів на публічну інформацію, звернень громадян та інше. низька 1.Впровадження електронного документообігу в структурних підрозділах облдержадміністрації.

2.Постійний моніторинг процесу роботи з документами.

3.Попередження кожного працівника про персональну відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації, звернень громадян

Начальник управління документообігу та роботи із зверненнями громадян Бойко Л.М.

 

Керівники структурних підрозділів ОДА

1.До кінця 2019 року

 

2-3. постійно

Договір з ТОВ «Новатум» про придбання програмного забезпечення

«ДОКПРОФВЕБ»

Недопущення порушень норм чинного законодавств, дотримання строків та повноти розгляду.
 

                                                                                                                  2. Публічні закупівлі

2. Дискреційні повноваження щодо визначення постачальників товарів, робіт та послуг при здійсненні публічних закупівель ( в тому числі допорогових) середня 1.Прийняття рішення про проведення всіх закупівель (незалежно від суми) виключно через систему PROZORRO/

2. Розробка та прийняття (внесення змін) до акту, який врегульовує процедуру проведення допорогових закупівель з метою формування единих вимог до організації проведення таких закупівель (включатиме критерії відбору постачальників товарів, робіт та послуг)

3.Запровадження процедури аналізу цінових пропозицій та затвердження порядку їх здійснення.

4.Оприлюднення інформації про проведення закупівлі зі встановленням розумних строків подання пропозицій постачальниками, критеріїв відбору.

Керівники структурних підрозділів облдержадміністрації упродовж 2019-2020 років Веб-ресурс Дотримання вимог чинного законодавства

Встановлення чіткої процедури проведення публічних закупівель в структурних підрозділах облдержадміністрації зі статусом юридичної особи

3. Можливість поділу товару з метою здійснення закупівлі без застосування системи PROZZORO середня 1.Запровадження попереднього аналізу та вибіркова перевірка керівниками структурних підрозділів ОДА проектів договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг.

2. Детальне документування процесу ухвалених рішень.

3.Обов’язковість перевірки відділом внутрішнього аудиту зазначеного корупційного ризику при перевірках.

Керівники структурних підрозділів ОДА

 

 

Відділу внутрішнього аудиту (Козяр С.П.)

упродовж 2019-2020 років    —- Встановлення чіткої та прозорої процедури проведення публічних закупівель.
4. Дискреційні повноваження під час підготовки тендерної документації щодо її формування під конретного постачальника.

 

середня 1.Попередження кожного члена тендерного комітету за можливі наслідки порушення законодавства щодо здійснення публічних закупівель та антикорупційного законодавства

2.Оприлюднення проектів відповідної документації на офіційному веб-сайті ОДА та веб-сторінці структурного підрозділу.

Керівники структурних підрозділів ОДА за участю

управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю (Григор’єва О.М.)

упродовж 2019-2020 років Веб-ресурс Встановлення чіткої та прозорої процедури проведення публічних закупівель
5. Недоброчесність посадових осіб, які входять до складу тендерного комітету.

 

Низька 1.Оприлюднення проектів відповідної документації на офіційному веб-сайті для ознайомлення

2.Своєчасне реагування на скарги щодо незаконних дій посадових осіб

3.Залучення третіх осіб (незалежних фахівців, представників громадськості) до підготовки тендерної документації

Керівники структурних підрозділів ОДА упродовж 2019-2020 років Веб-ресурс Дотримання вимог чинного законодавства

Встановлення чіткої процедури проведення публічних закупівель

6. Відсутність належного контролю за процедурою проведення закупівель.  

 

низька

1.Під час проведення планових та позапланових перевірок в структурних підрозділах ОДА в обов’язковому порядку перевіряти процедуру проведення закупівель Відділ внутрішнього аудиту (Козяр С.П.) Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі
                                                                                                            

 

 

3. Управління персоналом

 

7. Можливість впливу з боку посадових осіб (адміністратора,членів конкурсної комісії) на результати другого етапу конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби шляхом попереднього ознайомлення кандидатів з варіантами ситуаційних завдань низька 1.Вибір одного з варіантів ситуаційного завдання здійснювати перед початком другого туру конкурсу методом випадкового вибору у присутності конкурсантів.

2. Постійний контроль за діями конкурсантів з метою усунення можливості скористатися завчасно підготовленою інформацією (через інтернет, флеш-пам’ять USB, тощо)

3.Детальне документування процесу анонімної перевірки результатів 2 етапу.

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

Постійно,

під час проведення конкурсів на вакантні посади

Не потребує Мінімізація корупційного ризику

 

 

8 Можливість втручання керівників органу виконавчої влади у діяльність конкурсної комісії з метою впливу на прийняття нею рішень.

 

 

 

середня Обов’язкове відображення у документації за результатами проведення конкурсу (оціночних листах) мотивів та обґрунтування прийнятого рішення кожним членом комісії.

Встановлення додаткового контролю (у тому числі зовнішнього) за дотриманням спеціального та антикорупційного законодавства під час проведення конкурсу на зайняття посад.

Проведення аудіо-запису співбесіди ( на вимогу конкурсантів)

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

Під час проведення конкурсів Не потребує Забезпечення проведення прозорого конкурсу
9 Можливість впливу члена конкурсної комісії, який зацікавлений у певних результатах роботи комісії, на прийняття рішення іншими членами комісії під час 3 етапу конкурсу (співбесіда) низька 1.Детальне документування процесу ухвалення рішення за результатами проходження усіх етапів конкурсу.

2.Проведення аудіо-запису співбесіди ( на вимогу конкурсантів)

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

Під час проведення конкурсів Не потребує Забезпечення проведення прозорого конкурсу
10. Прийняття на посаду осіб, які не відповідають вимогам державної служби, у зв’язку з відсутністю обов’язкового проведення спеціальної перевірки. низька Запровадження обов’язкової перевірки достовірності поданих відносно себе відомостей кандидатами на посади державної служби (у тому числі шляхом пошуку відомостей про фізичну особу у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення), а також його відповідності кваліфікаційним вимогам (у випадку, якщо не проводиться спеціальна перевірка).

 

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції (Хабчук О.М.)

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

Під час проведення конкурсів Не потребує Недопущення порушення законодавства про державну службу
11. Можливість впливу з боку посадових осіб або інших осіб на прийняття рішення щодо нагородження особи з метою сприяння відзначення державними нагородами осіб, які не мають достатніх заслуг державного рівня низька 1.Детальне вивчення на засіданнях комісії з нагородження поданих нагородних документів щодо відповідності зазначених заслуг особи до виду нагороди.

2.Забезпечення неухильного дотримання вимог нагородного законодавства.

3.Обов’язкове врахування при прийнятті рішення про нагородження громадської думки

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

 

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Уникнення фактів можливого без-підставного нагородження
 

4. Організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції.

 

12. Відсутність                 (недостатність) контролю за якістю проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають обов’язковість проведення спеціальної перевірки середня 1.Встановлення додаткового контролю з боку уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції за організацією проведення спеціальних перевірок.

2.Проведення навчань (тренінгів) із розглядом типових ситуацій порушення антикорупційного законодавства під час проведення спеціальних перевірок.

3.Попередження кожного працівника, відповідального за повноту та правильність проведення спеціальної перевірки, про персональну відповідальність у разі порушення вимог антикорупційного законодавства.

4.періодичний перегляд уповноваженою особою матеріалів спеціальних перевірок

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату ОДА (Хабчук О.М.)

Уповноважені особи структурних підрозділів-юридичних осіб публічного права

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Не допущення порушення вимог законодавства під час проведення спеціальних перевірок
 

13. Недоброчесність посадових осіб при розгляді звернень громадян, неповідомлення спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції у разі отримання інформації про можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення при розгляді  звернень фізичних осіб.

 

середня

 

1.Проведення додаткових занять з працівниками відділу роботи із зверненнями громадян  із роз’ясненням вимог антикорупційного законодавства.

2.Попередження кожного працівника про персональну відповідальність за порушення законодавства про доступ до інформації, звернень громадян та антикорупційного законодавства

 

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату ОДА (Хабчук О.М.)

Начальник управління

Документообігу та роботи із зверненями громадян (Бойко Л.М.)

Керівники структурних підрозділів (департаментів, управлінь) ОДА

 

Упродовж 2019-2020 років

 

Не потребує

 

Не допущення порушень вимог антикорупційного законодавства та законодавства щодо доступу до інформації та звернень громадян.

14. Недоброчесність уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції під час перевірки посадових осіб-суб’єктів декларування на предмет неподання (несвоєчасного подання) декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. низька 1.Попередження уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції структурних підрозділів ОДА про персональну відповідальність  за приховування  фактів неподання (несвоєчасного) декларацій працівниками.

2. Ініціювати проведення службових розслідувань у разі виявлення фактів приховування зазначених фактів.

3.Щоквартально інформувати уповноважену особу про стан дотримання вимог фінансового контролю у разі звільнення працівників.

Керівники структурних підрозділів ОДА

 

 

 

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату ОДА (Хабчук О.М.)

 

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Не допущення порушень антикорупційного законодавства
15. Недоброчесність уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції під час перевірки проектів нормативно-правових актів на відповідність антикорупційному законодавству. низька 1.Кожен факт виявлення ( встановлення) невідповідності вимогам антикорупційного законодавства при перевірці (візуванні) проектів нормативно-правових актів оформлювати письмовою довідкою з інформуванням керівництва ОДА. Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату ОДА (Хабчук О.М.)

 

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Дотримання норм чинного законодавстваВстановлення дієвого контролю.
16. Залучення до оцінки корупційних ризиків( у тому числі до роботи комісії з оцінки корупційних ризиків) некваліфікованих посадових осіб або експертів. низька 1.Періодичний перегляд складу Комісії з оцінки корупційних ризиків щодо персональної участі кожного члена в ефективній роботі комісії.

2.Проведення навчань (тренінгів) в частині вивчення методики виявлення та оцінки корупційних ризиків

Голова Комісії Ясюнецький О.О.

Секретар Комісії Хабчук О.М.

Упродовж 2019- 2020 років під час оцінки корупційних ризиків Не потребує Побудова ефективної системи оцінки корупційних ризиків.
17. Непрозоре проведення оцінки корупційних ризиків, недоброчесність посадових осіб, які здійснюють оцінку корупційних ризиків та підготовку антикорупційної програми. низька 1.Розміщення об’яви про проведення оцінки корупційних ризиків на головній сторінці веб-сайту та в місцевих засобах масової інформації.

2.Обов’язкову фіксацію проведеної роботи членів комісії в письмових матеріалах (протоколах, довідках).

3.Попередження членів Комісії про персональну відповідальність за приховування інформації відносно діяльності структурного підрозділу

Голова Комісії Ясюнецький О.О.

Секретар Комісії Хабчук О.М.

Упродовж 2019- 2020 років під час оцінки корупційних ризиків Веб-ресурс Побудова ефективної системи оцінки корупційних ризиків
 

5. Юридична робота

 

18. Недоброчесність посадових осіб під час представництва інтересів облдержадміністрації або її структурних підрозділів в судах.

 

низька 1.Проведення періодичного зовнішнього моніторингу судових рішень на предмет особистої зацікавленості представника в результатах судової справи.

2.Систематичне проведення навчань, семінарів з особами, які здійснюють представницькі функції в судах.

3. Перегляд повноважень представників, зафіксованих у дорученнях на представництво інтересів.

Начальник юридичного управління апарату (Демидчук І.В.)

 

Керівники структурних підрозділів ОДА

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Не допущення порушень з боку осіб, які виконують представницькі повноваження
19. Ймовірність впливу зацікавлених осіб на представників юридичних служб в суді під час підготовки процесуальних документів або безпосередньої участі в судових засіданнях низька 1.Проведення періодичного зовнішнього моніторингу судових рішень на предмет особистої зацікавленості представника в результатах судової справи.

2. Своєчаснє внесення змін до існуючого порядку ведення позовної та договірної роботи у разі структурних змін в ОДА або повноважень структурних підрозділів ОДА

 

Начальник юридичного управління апарату ОДА  (Демидчук І.В.)

 

Керівники структурних підрозділів ОДА

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Не допущення порушень з боку осіб, які виконують представницькі функції
 

 

 

6. Управління фінансовими та матеріальними ресурсами

 

20. Відсутність належного контролю за використанням фінансових та матеріальних ресурсів, їх обліком та списанням.

 

низька 1.Затвердження в структурних підрозділах ОДА інструкції щодо порядку здійснення контролю за використанням матеріальних ресурсів та державних коштів, що передбачатиме процедури системи внутрішнього контролю.

2.Неформальне проведення щорічної інвентаризації активів.

3.Призначення (перегляд) матеріально відповідальних осіб та укладання з ними договорів про матеріальну відповідальність.

Керівники структурних підрозділів ОДА-юридичних осіб. Упродовж 2019 року

 

 

 

 

Жовтень 2019,2020

 

Упродовж 2019 років

Не потребує Недопущення втрат матеріальних активів, притягнення посадових осіб до відповідальності
21. Відсутність процедури замовлення матеріальних цінностей структурними підрозділами органу влади, що призводить до умисного завищення обсягів замовлення матеріальних цінностей з метою використання надлишків в особистих цілях

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

низька 1.Розробка та затвердження внутрішнього організаційно-розпорядчого акту, що передбачатиме порядок замовлення матеріальних цінностей виключно на підставі встановленої процедури, а також встановлюватиме порядок їх достовірності та доцільності.

2.Складання та затвердження річних планів закупівель

Керівники структурних підрозділів ОДА-юридичних осіб. До липня 2019

 

 

 

 

 

Січень 2019,

2020

Не потребує Недопущення зловживання службовим становищем, марнотратства, нецільового використання бюджетних коштів.
22. Включення недостовірних даних до бюджетних запитів головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів з метою отримання більшого обсягу бюджетних коштів для окремих розпорядників коштів або одержувачів, що створює неправомірну вигоду або перевагу у забезпеченні фінансовими ресурсами у порівнянні з іншими розпорядниками коштів або одержувачами. низька 1.Забезпечення публічності та прозорості при плануванні та формуванні бюджетних запитів головними розпорядниками коштів

2.Підвищення рівня професійності та відповідальності працівників головних розпорядників бюджетних коштів шляхом проведення систематичного навчання та контролю .

3.Періодична вибіркова перевірка документів. У разі отримання інформації стосовно навмисного включення недостовірних даних до бюджетних запитів головними розпорядниками коштів негайно інформувати правоохоронні органи з метою перевірки зазначених запитів на відповідність чинному законодавству.

Керівник департаменту фінансів ОДА (Мініч Л.Г.)

Структурні підрозділи ОДА-головні розпорядники коштів:

Градівський В.М.

Прокопець Ю.В.

Крисюк Р.А.

Кульчицький Є.В.

Гресь С.М.

Безносюк С.В.

Суслик М.П.

Ревенко О.М.

Парфентіева Т.М.

Шевчук Л.П.

Григор’єва О.М.

Пилипчук Н.С.

Забродський Г.О.

Під час формування

(перегляду) обласного бюджету

2019-2020 роки

Веб-сайт ОДА,

Веб-сайти структурних підрозділів

Недопущення порушень законодавства при використанні бюджетних коштів.
23. Нецільове використання бюджетних коштів розпорядниками коштів, шляхом витрачання на потреби, що по суті не відповідають напрямам використання бюджетних коштів, визначеним у паспорті бюджетної програми та результативним показникам виконання бюджетної програми низька 1. Підвищення рівня професійності та відповідальності працівників головних розпорядників бюджетних коштів шляхом проведення систематичного навчання та контролю .

2.Здійснення дієвих заходів внутрішнього контролю та аудиту у розпорядників коштів. Інформування правоохоронних органів у разі встановлення фактів нецільового використання бюджетних коштів

Структурні підрозділи ОДА-головні розпорядники коштів

 

 

 

Відділ внутрішнього аудиту (Козяр С.П.)

Упродовж 2019-2020 років

 

 

 

Згідно плану перевірок

Не потребує Недопущення порушень законодавства при використанні бюджетних коштів
24. Включення головними розпорядниками бюджетних коштів недостовірних даних до звітів про виконання паспортів бюджетних програм, що може призвести до продовження фінансування не ефективної програми. низька 1.Забезпечення публічності та прозорості при плануванні та формуванні бюджетних запитів головними розпорядниками коштів, а також про їх цільове використання Керівник департаменту фінансів ОДА (Мініч Л.Г.)

Структурні підрозділи ОДА-головні розпорядники коштів:

Градівський В.М.

Прокопець Ю.В.

Крисюк Р.А.

Кульчицький Є.В.

Гресь С.М.

Безносюк С.В.

Суслик М.П.

Ревенко О.М.

Парфентієва Т.М.

Шевчук Л.П.

Григор’єва О.М.

Пилипчук Н.С.

Забродський Г.О.

 

Упродовж 2019-2020 років

Веб-сайт ОДА,

Веб-сайти структурних підрозділів

Недопущення порушень законодавства при використанні бюджетних коштів
 

7. Внутрішній  аудит

25. Недоброчесність посадових осіб відділу внутрішнього аудиту під час здійснення аудиту, формування необ’єктивного висновку низька 1.Проведення заходів із підвищення кваліфікації серед працівників, які проводять внутрішній аудит.

2.Попередження працівників про персональну відповідальність за якість та своєчасність, об’єктивність проведення аудиту, нерозголошення службової інформації.

3.Періодичну перевірку посадових осіб, які проводять внутрішній аудит на наявність конфлікту інтересів

Відділ внутрішнього аудиту

(Козяр С.П.)

постійно Не потребує Недопущення порушень при проведенні внутрішніх аудитів.
 

 

 

 

8. Адміністративні послуги, ліцензування та дозвільна діяльність

 

26. Безпосередні контакти між суб’єктами одержання адміністративних послуг та посадовими особами органів влади, які надають ці послуги. низька 1.Подальший розвиток інтегрованих прозорих офісів-центрів надання адміністративних послуг (Центрів), збільшення кількості адміністративних послуг, які надаються через Центри..

2.Запровадження автоматизованої системи прийняття документів, їх розгляду та прийняття рішення про надання адміністративної послуги

Департамент агропромислового розвитку та економічної політики

(Градівський  В.М.)

Упродовж 2019-2020 років Фінансування з державного та місцевого бюджету Спрощення процедури отримання адміністративної послуги

 

27. Недостатня прозорість в частині висвітлення інформації про адміністративні послуги.

 

низька 1.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу.

2. Заповнення відповідною інформацією рубрику « Адміністративні послуги» офіційного веб-сайту облдержадміністрації

Керівники структурних підрозділів ОДА

 

Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю (Григор’єва О.М.)

 

 

 

До липня 2019 року

Не потребує

 

 

Веб-сайт

Забезпечення принципу доступності отримання адміністративних послуг
28. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання щодо:

-направлення, припинення, відмови, дострокового припинення проходження альтернативної (невійськової )служби;

-надання (ненадання) дозволу підприємствам громадських організацій інвалідів на право користування пільгами з оподаткування;

-надання/ненадання цільової адресної допомоги малозабезпеченим верствам населення області та сім’ям , які опинились у скрутних життєвих обставинах, щомісячних стипендій інвалідам війни та учасникам бойових дій, одноразової матеріальної допомоги або відшкодування вартості санаторно-курортного лікування осіб, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни, сім’ям загиблих в АТО та інші види допомоги.

-визнання вантажів гуманітарною допомогою, передачі легкових автомобілів, визнаних гуманітарною допомогою, у власність членам сімей померлих осіб з інвалідністю;

– при проведенні державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

 

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб

Департамент праці, соціальної та сімейної політики

(Прокопець Ю.В.)

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності.
29. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання:

-видачі ліцензії на експорт товарів, -видачі ліцензії на імпорт товарів,

-видачі разової (індивідуальної) ліцензії на здійснення зовнішньоекономічної діяльності,

-державної реєстрації договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора, -видача сертифікату племінних (генетичних) ресурсів.

 

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Департамент агропромислового розвитку та економічної політики

(Градівський  В.М.)

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
30. Недоброчесність посадових осіб при розгляді та реєстрації статутів релігійних громад (організацій).

 

 

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб

Управління культури та туризму

(Парфентієва Т.М.)

 

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
31. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання щодо:

-погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам’яток місцевого значення, їх територій і зон охорони;

-погодження розміщення реклами на пам’ятках місцевого значення в межах зон охорони цих пам’яток;

–надання дозволу на проведення робіт на пам’ятниках місцевого значення, їх територіях та в зонах охорони, реєстрація дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок

-погодження відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхніми власниками іншим особам у володіння, користування, тощо;

-подання пропозицій Міністерству культури України щодо занесення музейних предметів Музейного фонду України до державного реєстру національного культурного надбання, занесення об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України та внесення змін до нього;

-забезпечення виготовлення, складання і передачу Міністерству культури України наукової документації з описами і фіксацією об’єктів культурної спадщини, а в разі надання дозволу за їх переміщенням (перенесенням) –демонтаж елементів, які становлять культурну цінність, з метою їх збереження;

-здійсненні контролю за збереженням і переміщенням культурних цінностей, включених до Державного реєстру національного культурного надбання, Музейного фонду.

 

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб.

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Управління культури та туризму

(Парфентієва Т.М.)

 

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
32. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання щодо погодження проектів землеустрою щодо:

-надання у власність, користування, зміна умов користування землями державної власності та водними об’єктами громадянам і юридичним особам;

-відведення земельних ділянок природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельних ділянок, розташованих на території чи в межах об’єкта природно-заповідного фонду або прибрежної захисної смуги та в інших випадках

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб.

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Управління екології та природних ресурсів

(Ревенко О.М.)

 

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
33. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання щодо:

-видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;

-видачі висновку щодо оцінки впливу на довкілля;

-реєстрація декларацій про відходи;

-розгляді та погодженні проектів водоохоронних зон, меж зон санітарної охорони водних об’єктів , у тому числі джерел питного водопостачання;

-погодження діяльності підприємств, установ, організацій та громадян, яка впливає або може вплинути на стан та відтворення лісів, погодження лімітів використання лісових ресурсів, погодження заготовок деревини, тощо.

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб.

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Управління екології та природних ресурсів

(Ревенко О.М.)

 

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
34. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання щодо:

-видачі ліцензії на право здійснення господарської діяльності з виробництва, постачання, транспортування теплової енергії;

-видачі ліцензії на право з централізованого водопостачання, водовідведення.

 

 

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб.

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Департамент регіонального розвитку

(Кульчицький Є.В.)

 

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
35. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання щодо видачі ліцензії на провадження або розширення освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, дошкільної освіти.

 

 

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб.

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Управління освіти і науки (Шевчук Л.П.) Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
36. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання:

-видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами за межами населених пунктів області;

– організації та проведення конкурсів на визначення автоперевізників на міжміських та приміських внутришньообласних автобусних маршрутах загального користування

 

 

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб.

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Управління дорожнього будівництва та інфраструктури

(Крисюк Р.А.)

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
37. Недоброчесність посадових осіб при розгляді питання щодо участі фізичної особи в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у складі формувань Цивільної оборони з метою подальшого набуття громадянином статусу особи, яка належить до осіб з інвалідністю внаслідок війни (стаття 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»)

 

низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб.

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Управління цивільного захисту населення

(Безносюк С.В.)

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
38. Недоброчесність посадових осіб при наданні адміністративної послуги з надання I категорії спортивним школам низька 1.Попередження про персональну відповідальність осіб за недотримання норм чинного законодавства.

2.Підвищення кваліфікації осіб, включених до складу відповідних комісій , які розглядають зазначені питання.

3. Перегляд організаційно- розпорядчих актів, які регулюють вказані повноваження та за потребою, внесення до них відповідних змін, які передбачають вирішення питання конфлікту інтересів у разі його виникнення.

4. Обов’язковий розгляд скарг на відмову у наданні послуги із залученням уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.

5. Надання адміністративної послуги через Центри надання адміністративних послуг.

6. Вибіркові перевірки керівниками структурних підрозділів дій підлеглих осіб.

7.Розроблення інформаційних та технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Управління національно-патріотичного виховання, молоді та спорту

(Гресь С.М.)

Упродовж 2019-2020 років Не потребує Недопущення порушень чинного законодавства та притягнення посадових осіб до відповідальності
 
Версія для друку