Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Опорні школи – це не лише краща якість освіти для дітей, а й вища зарплата для вчителя, – Лілія Гриневич

18 Квітня 2019 • 11:03

Кіл-сть переглядів: 164

Малокомплектні школи, де по 5-10 учнів і 1 вчитель викладає кілька предметів, мають рекордну вартість навчання одного учня – до 45 тис гривень, коли середня в Україні – до 15 тисяч гривень. Тобто ми даємо більші гроші, а отримуємо гіршу якість. Водночас це ті кошти, які можна використати саме на зарплати вчителів. Про це розповіла Міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час зустрічі з освітянами Івано-Франківської області у Галицькому ліцеї імені Ярослава Осмомисла сьогодні, 16 квітня 2019 року.

 

«Я знаю, що це дуже ніжна тема – понизити ступінь або закрити. Але треба не забувати, що ми відповідальні перед дітьми. Якщо в старшій школі 5-10 учнів, один вчитель навчає кільком предметам, цей випускник не може бути успішним. Ви фактично проектуєте його чи її неуспіх. Тут питання: для кого ця школа – для дітей чи вчителів? За популізм ми розплачуємося гіршою якістю освіти і нижчою зарплатою вчителів», – зазначила Міністр.

 

Єдиний вихід з цієї ситуації – створення хороших, відремонтованих та обладнаних опорних шкіл, куди довозять дітей. Наразі в Україні вже діє 767 опорних шкіл, при цьому із них лише 9 знаходяться в Івано-Франківській області. Останні кілька років усі основні інвестиції в інфраструктуру шкіл пріоритетно спрямовуються саме на опорні школи.

 

«Програму природничо-математичних кабінетів свого часу розпочав ще Уряд Арсенія Яценюка для того, щоб підтримувати природничу освіту. І ми зараз продовжуємо ці програми. Цьогоріч сукупно державна інвестиція в шкільну інфраструктуру становить понад 3,8млрд грн», –  додала Лілія Гриневич.

 

Нагадуємо, що в Україні набув чинності Наказ МОН, яким визначено роботу якісно нового механізму перевірки шкіл – інституційного аудиту.

Версія для друку