Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформаційна картка адміністративної послуги надання ліцензій на право провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення

10 Травня 2019 • 12:40

Кіл-сть переглядів: 367

Додаток  1

до розпорядження голови облдержадміністрації

                                                                                від 04.03.2019  № 73

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

надання ліцензій на право провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення

(назва адміністративної послуги)

 

Житомирська обласна державна адміністрація

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1. Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12, каб. 515Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації

 

2. Режим роботи суб’єкта надання адміністративної послуги Понеділок – четвер з 9.00 до 18.15П’ятниця з 9.00 до 17.00

Обідня перерва з 13.00 до 14.00

Вихідні – субота, неділя

 

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги тел./факс (0412) 47-44-27 (департамент регіонального розвитку облдержадміністрації)Е-mail: odaguba@meta.ua

тел. (0412) 47-44-70 (відділ виробничо-технічний)

Е-mail: gkhKolesnyk@ukr.net

офіційний веб-сайт Житомирської обласної державної адміністрації: oda.zt.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;Закон України  «Про ліцензування видів господарської діяльності»;

Закон України «Про адміністративні послуги»;

Закон України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» (зі змінами )

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 року № 609 “Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”
6. Акти центральних органів виконавчої влади Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.03.2017 №307 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення» (далі Ліцензійні умови)
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування Розпорядження голови облдержадміністрації від 26 червня 2018 року № 257 «Про створення комісії при обласній державній адміністрації з питань ліцензування»;розпорядження голови облдержадміністрації від 20 квітня 2018 року №151 «Про затвердження Положення про департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації»

 

Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Відповідно до пункту 28 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», господарська діяльність з централізованого водопостачання та/або водовідведення підлягає ліцензуванню.Орган ліцензування надає адміністративні послуги з ліцензування господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення  якщо системи централізованого водопостачання та/або водовідведення розташовані в одному чи декількох населених пунктах у межах території однієї області, сукупна чисельність населення яких становить менше ніж сто тисяч осіб та обсяги реалізації послуг яких становить відповідно з централізованого водопостачання-менше ніж          300 тис. м3 на рік; з централізованого водовідведення – менше ніж 200 тис. м3 на рік

 

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Здобувач ліцензії, який має намір провадити господарську діяльність з централізованого водопостачання та/або водовідведення, подає до органу ліцензування заяву та документи, що додаються до неї, з врахуванням вимог статті 11 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі –Закон) та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності централізованого водопостачання та водовідведення, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22 березня 2017 року № 307 (далі – Ліцензійні умови), а саме:відомості про засоби провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та/або водовідведення;

 

відомості про місця провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та/або водовідведення;

 

копія паспорта керівника здобувача ліцензії із відміткою органу державної податкової служби про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами-підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби);

 

копія документа, що підтверджує наявність акредитованої лабораторії, яка здійснює виробничий контроль, або копія договору на виконання таких робіт з акредитованими лабораторіями інших організацій;

 

схема мереж, споруд та інших об’єктів, задіяних у провадженні діяльності з централізованого водопостачання та/або водовідведення, затверджена керівником суб’єкта господарювання, із зазначенням точок розмежування (за наявності) з іншими суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та/або водовідведення та приладів обліку.

 

документи до заяви про отримання ліцензії здобувачем надаються відповідно до опису, складеного за формою згідно з додатком 4 до Ліцензійних умов, у двох примірниках.

 

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Послідовність дій одержувача адміністративної послуги.Подання заяви та документів відповідно до опису, складеного у двох примірниках за формою встановленою Ліцензійними умовами.

 

Документи можуть бути подані до органу ліцензування за вибором здобувача ліцензії:

1) нарочно відповідно до пункту 3 частини другої статті 6 та у порядку, встановленому статтею 9Закону України “Про адміністративні послуги”;

2) поштовим відправленням з описом вкладення;

3) в електронному вигляді за допомогою порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі-портал електронних сервісів).

 

Подання документів в електронному вигляді до органу ліцензування здійснюються в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

Отримання рішення про видачу або відмову у видачі ліцензії.

Розміщення на офіційному сайті облдержадміністрації розпорядження голови про видачу ліцензії.

Здійснення оплати за надання адміністративної  послуги в десятиденний термін з моменту оприлюднення розпорядження про видачу ліцензії на офіційному сайті

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Платна 
1) Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата Абзац другий частини першої статті 14 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (зі змінами)
2) Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу За видачу ліцензії справляється разова плата, що становить 10 відсотків від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття рішення про видачу ліцензії. Плата за видачу ліцензії вноситься ліцензіатом у строк не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення на порталі електронних сервісів рішення про видачу ліцензії. Документом, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, є копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку
3) Розрахунковий рахунок для внесення плати Рахунки додаються
12. Строк надання адміністративної послуги Строк прийняття рішення про видачу ліцензії становить десять робочих днів з дня одержання органом ліцензування заяви про отримання ліцензії.Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Підставою для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії за результатом розгляду заяви про отримання ліцензії є:1) встановлення невідповідності здобувача ліцензії ліцензійним умовам, встановленим для провадження виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про отримання ліцензії;

2) виявлення недостовірності даних у підтвердних документах, поданих здобувачем ліцензії.

Виявлення недостовірності даних у підтвердних документах, поданих суб’єктом господарювання до органу ліцензування, є встановлення на момент подання документів здобувачем ліцензії чи ліцензіатом наявності розбіжності між даними, наведеними у них, та фактичним станом цього суб’єкта господарювання. Не вважаються недостовірними дані, підстава наведення яких суб’єктом господарювання не могла бути для нього завідомо неналежною.

 

Заява про видачу ліцензії залишається без розгляду, якщо:

1) підписані документи, що додаються до заяви для отримання ліцензії, подані не в повному обсязі;

2) заява або хоча б один з документів, що додається до заяви про отримання ліцензії: підписаний особою, яка не має на це повноважень; оформлений із порушенням вимог Закону, складений не за встановленою формою або не містить даних, які обов’язково вносяться до них згідно з Законом;

3) подання заяви з порушенням строків, передбачених Законом;

4) відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про здобувача ліцензії (суб’єкта господарювання) або наявність відомостей про державну реєстрацію його припинення

14. Результат надання адміністративної послуги Ліцензія оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (частина 11 статті 13 Закону). 

* до часу внесення відомостей про ліцензування до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з дня оприлюднення прийнятого Житомирською облдержадміністрацією рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті: oda.zt.gov.ua

 

15. Способи отримання відповіді (результату) Отримання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 

 

 

 

 

Директор департаменту

регіонального розвитку

облдержадміністрації                                                                           Євген КУЛЬЧИЦЬКИЙ

Версія для друку