Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Аналітична довідка за результатами організації роботи з доступу до публічної інформації за 2018 рік

02 Серпня 2019 • 12:05

Кіл-сть переглядів: 394

З метою забезпечення безумовного виконання органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в області проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

 

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 05.06.2014 № 149 «Про розгляд запитів щодо надання публічної інформації, розпорядником якої є Житомирська обласна державна адміністрація» затверджено порядок складання та розгляд запитів щодо публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації, форму запиту на інформацію та визначено відповідальним структурним підрозділом з питань опрацювання та організації розгляду запитів щодо надання публічної інформації відділ роботи із зверненнями громадян управління документообігу та роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

 

На виконання статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації (http://oda.zt.gov.ua) створено розділ «Доступ до публічної інформації», в якому зокрема розмішені набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.

 

Протягом  2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 418 запити на публічну інформацію, з них:

 

–  електронною поштою – 317;

 

–  подано особисто – 65;

 

–  поштою – 36.

 

Від фізичних осіб – 230 запитів, від юридичних осіб – 154 запити, від  засобів масової інформації та журналістів – 31 запит, від об»єднань громадян без статусу юридичної особи – 3 запити.

 

За результатами розгляду запитів щодо надання публічної інформації:

 

– задоволено 366 одиниць або 87,6 відсотка від загальної кількості;

 

– надіслано за належністю розпорядникам інформації – 48 одиницю або 11,4 відсотка від загальної кількості.

 

Найбільш запитувана інформація: довідково-енциклопедичного характеру – 89, або 23% від загальної кількості, про стан довкілля  – 40, або 9,6% від загальної кількості та правова – 32, або 7,6% від загальної кількості.

 

На запити, що надійшли до облдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у терміни, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

 

Щокварталу обласною державною адміністрацією проводиться аналіз щодо розгляду запитів на публічну інформацію, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті облдержадміністрації в розділі «Доступ до публічної інформації»,  в рубриці «Статистика розгляду запитів на публічну інформацію».

 

Реалізація заходів щодо виконання в області Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2011 № 1277 «Питання системи обліку публічної інформації» перебуває на постійному контролі керівництва облдержадміністрації.

Версія для друку