Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації у 2019 році
09 Січня 2020 • 13:40
Кіл-сть переглядів: 511
Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.
Протягом 2019 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 393 запити на інформацію у яких порушено 929 питань, що на 6% менше ніж у 2018 році (418 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 257 запитів; від юридичних осіб – 75 запитів; від представників засобів масової інформації – 31 запит; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 30 запитів.
Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 290 або 74%, поштою – 57 або 14,5% та особисто – 46 або 11,5%.
Усі запити були своєчасно розглянуті.
Результати розгляду запитів на інформацію:
задоволено – 292 запити або 74% від загальної кількості;
надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 62 запити або 16% від загальної кількості;
відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 31 запиту або 8% від загальної кількості;
за станом на 01 січня 2020 року перебуває на розгляді – 8 запитів або 2%.
Найбільш запитувані види публічної інформації: довідково-енциклопедична, про стан довкілля, соціологічна. Найбільш запитувані документи – копії розпоряджень голови обласної державної адміністрації, документи фінансово-господарського спрямування.