Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

До уваги закладів охорони здоров’я! Порядок включення до переліку реабілітаційних установ

06 Лютого 2020 • 15:55

Кіл-сть переглядів: 581

З 2019 року в Україні запроваджено новий механізм забезпечення заходами з реабілітації дітей з інвалідністю за принципом «гроші ходять за людиною», що дозволить забезпечити адресність, прозорість та підвищити якість надання реабілітаційних послуг.

 

На сьогодні діти та дорослі з інвалідністю (усіх нозологічних форм захворювання) можуть бути забезпечені реабілітаційними послугами  відповідно до Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 80.

 

Даний Порядок визначає механізм надання особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю, та/або дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності (з метою попередження інвалідності), послуг із комплексної реабілітації (абілітації) в реабілітаційних установах комунальної та державної форми власності.

 

Міністерством соціальної політики України та місцевими органами влади утворено та діють біля 150 центрів комплексної реабілітації для осіб (дітей) з інвалідністю.

 

Перелік реабілітаційних установ сфери управління Міністерства соціальної політики України та сфери управління органів соціального захисту населення державної та комунальної форми власності, в яких надаються послуги із комплексної реабілітації (абілітації), можна переглянути ТУТ.

 

Перелік реабілітаційних установ формується Фондом соціального захисту інвалідів згідно із заявницьким принципом реабілітаційної установи.

 

Для включення до вищезазначеного переліку реабілітаційні установи повинні надати Фонду: 

заяву (у довільній формі) про включення до переліку реабілітаційних установ, які здійснюють заходи із реабілітації дітей;

загальну інформацію про реабілітаційну установу, наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (за рекомендованою формою, що додається до заяви).

 

Інформацію необхідно надавати до Фонду на поштову адресу: 04050, м. Київ, вул. Глибочицька, 72; та / та на електрону пошту: secretarfszi@ukr.net

 

Фонд на підставі поданих заяв реабілітаційних установ протягом 5 календарних днів з дня їх отримання:

 

формує перелік реабілітаційних установ, який оприлюднюється на офіційному вебсайті Фонду та надається Мінсоцполітики;

 

формує реєстр реабілітаційних установ для централізованого банку даних з проблем інвалідності.

 

Інформація Фондом оновлюється постійно, по мірі надходжень заяв реабілітаційних установ.

 

Даний перелік реабілітаційних установ (з посиланням на вебсторінку Фонду) розміщується на вебсайті Мінсоцполітики, місцевих та регіональних органів.

 

Щодо отримання реабілітаційними установами, закладами охорони здоров’я доступу до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (постанова Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 № 121 «Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1205) слід звертатися до Фонду соціального захисту інвалідів.

 

Версія для друку