Запрошуємо громадськість до обговорення проєкту наказу Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації “Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації, та Порядку відшкодування цих витрат”
17 Вересня 2020 • 16:15
Кіл-сть переглядів: 170
Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації інформує про обговорення проєкту наказу Управління “Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації, та Порядку відшкодування цих витрат”.
Пропозиції та зауваження до проєкту наказу можна надсилати до 16 жовтня включно на електронну адресу Управління: obl_info@ukr.net
Контактна особа: начальник відділу комунікацій з громадськістю та забезпечення діяльності управління Вікторія Мельниченко, тел. 0412 47 46 18.
З проєктом наказу Управління “Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації, та Порядку відшкодування цих витрат” можна ознайомитися ТУТ.