Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Запрошуємо громадськість до обговорення проєкту наказу Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації “Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації, та Порядку відшкодування цих витрат”

17 Вересня 2020 • 16:15

Кіл-сть переглядів: 170

Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації інформує про обговорення проєкту наказу Управління “Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації, та Порядку відшкодування цих витрат”.

 

Пропозиції та зауваження до проєкту наказу можна надсилати до 16 жовтня включно на електронну адресу Управління: obl_info@ukr.net

 

Контактна особа: начальник відділу комунікацій з громадськістю та забезпечення діяльності управління Вікторія Мельниченко, тел. 0412 47 46 18. 

 

З проєктом наказу Управління “Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації, та Порядку відшкодування цих витрат” можна ознайомитися ТУТ

Версія для друку