Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Про результати розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації протягом першого півріччя 2021 року

08 Липня 2021 • 09:59

Кіл-сть переглядів: 612

Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.

 

За перше півріччя 2021 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 156 запитів на інформацію, в яких порушено 230 питань, що на 72 запита менше ніж у відповідному періоді 2020 року (228 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 63 запити; від юридичних осіб – 41 запит; від представників засобів масової інформації – 20 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 32 запити.

 

Електронною поштою надійшло – 124 запити або 79,5 %, поштою – 14 запитів або 9% та подано особисто – 18 запитів або 11,5%.

 

Результати розгляду запитів на інформацію:

 

задоволено – 112 запитів або 71,8% від загальної кількості;

 

надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної  інформації» – 22 запита або 14% від загальної кількості;

 

відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 19 запитах або 12,2% від загальної кількості;

 

за станом на 01.07.2021 опрацьовується в установленому порядку 3 запити або 1,8% від загальної кількості.

 

Найчастіше запитувані види публічної інформації: довідково-енциклопедична – 31 запит; соціологічна – 25 запитів та статистична – 12 запитів.

 

Найбільш запитувана інформація:

 

інформація про посадових осіб облдержадміністрації та структурних підрозділів облдержадміністрації – 16 запитів (10,3%);

 

інформація про діяльність Департаменту культури, молоді та спорту облдержадміністрації – 13 запитів (8,3%);

 

інформація про стан екології та захист навколишнього середовища – 12 запитів (7,7%);

 

фінансово-господарська діяльність апарату облдержадміністрації – 9 запитів (5,8%);

 

інформація про реалізацію соціально-економічних програм розвитку області – 8 запитів (5,1%).

 

щодо наявності земель державної та комунальної власності – 8 запитів (5,1%) та інше.

 

Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.

Версія для друку