Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Про результати розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації протягом січня-вересня 2021 року

11 Жовтня 2021 • 15:56

Кіл-сть переглядів: 589

Робота із запитами на інформацію проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.

 

З січня по вересень 2021 року до облдержадміністрації надійшло 235 запитів на інформацію, в яких порушено 345 питань, що на 75 запитів менше ніж у відповідному періоді 2020 року (310 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 97 запитів; від юридичних осіб – 64 запити; від представників засобів масової інформації – 29 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 45 запитів.

 

Електронною поштою надійшло – 195 запитів або 83 %, поштою – 14 запитів або 6 % та особисто – 26 запитів  або 11 %.

 

Результати розгляду запитів на інформацію:

 

задоволено – 165 запитів або 70,2 % від загальної кількості;

 

надіслано за належністю розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної  інформації» – 33 запити або 14 % від загальної кількості;

 

відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 33 запитах або 14,5 % від загальної кількості;

 

за станом на 01.10.2020 опрацьовується в установленому порядку 3 запити або 1,3 % від загальної кількості.

 

Запити, які надійшли до облдержадміністрації, групуються за такими видами інформації: соціологічна – 101 запит; довідково-енциклопедична – 94 запити та статистична – 40 запитів.

 

Найбільш запитувана інформація щодо :

 

культурної спадщини та діяльності Департаменту культури, молоді та спорту облдержадміністрації – 23 запити (9,8 %)

 

посадових осіб облдержадміністрації та райдержадміністрацій – 20 запитів (8,5 %);

 

наявності вільних земельних ділянок державної або комунальної власності – 17 запитів (7,2 %);

 

фінансування та діяльності закладів охорони здоров’я – 14 запитів       (5,6 %);

 

реалізації соціально-економічних програм розвитку області – 14 запитів (5,6 %).

 

Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.

Версія для друку