Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Літні табори та оздоровлення: на Житомирщині тривають заходи організованого дозвілля дітей

20 Червня 2023 • 11:03

Кіл-сть переглядів: 544

Як повідомляє Департамент освіти і науки Житомирської обласної військової адміністрації, незважаючи на складні обставини, зумовлені війною, та з метою належного захисту дітей в умовах воєнного стану, в тому числі в місцях компактного проживання тимчасово внутрішньо переміщених осіб, організації їх активного відпочинку та організованого дозвілля,  протягом червня 2023 року у закладах освіти області  працює 435 таборів, у яких відпочиває близько 25 тис школярів. З них 51 табір забезпечує 2-разове харчування 5237 дітей.

 

384 закладів освіти функціонують у режимі таборів організованого дозвілля дітей різного спрямування. Заклади освіти, на базі яких працюють літні формування, мають безпечний освітній простір (укриття).

 

Мережа літніх таборів у поточному році значно розширилася, що свідчить про повернення значної кількості дітей із-за кордону, про велике бажання дітей та їх батьків активно та творчо провести літні канікули. Табори діють у 60 громадах області, виключення — громади, які межують х білоруссю.

 

Під час підготовки літнього відпочинку особлива увага надається саме таборам  гуманітарного, математичного, природничого спрямування. Це, зокрема, зумовлено наявністю освітніх прогалин у дітей у зв’язку з війною. Таборам організованого дозвілля притаманний відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичні знання, які діти зможуть застосувати у своєму подальшому житті. Школярі мають змогу у розкутій обстановці удосконалювати знання з навчальних дисциплін, а саме з математики, української та іноземних мов, основ інформатики тощо. Разом з тим діти з цікавістю займаються в екологічних, туристичних, національно-патріотичних, спортивних формуваннях.

 

Центри позашкільної освіти обласного підпорядкування КЗПО «Обласний Центр дитячої та юнацької творчості» та КЗПО «Обласний еколого-натуралістичний центр» влітку протягом декількох відпочинкових змін працюють у режимі оздоровчих.

 

Здобувачі освіти КЗПО «Обласний еколого-натуралістичний центр» Житомирської обласної ради у літній екологічній школі набувають теоретичні знання та освоюють практичні навички в галузі біології та екології,  вчиться створювати навколо себе безпечне середовище, формують власну мотивацію до здорового способу життя.

 

Близько 300-от вихованців КЗПО «Обласний Центр дитячої та юнацької творчості» Житомирської обласної ради удосконалювали фізичні навички та теоретичні знання з військово-прикладних дисциплін у рамках військово-патріотичної гри «СОКІЛ» («Джура»): Українська лють», яка пройшла у червні на теренах області. Діти, граючись, вчилися мистецтву давати відсіч ворогу: метали гранати, стріляли, долали смуги перешкод, орієнтувались на місцевості, надавали першу домедичну допомогу, були мужніми, сильними, витривалими.

 

У літньому таборі «Творчість. Сила. Міць» 600 вихованців Центру набувають вмінь і навичок виготовлення різноманітних технічних об’єктів, декоративних виробів, беруть участь у науково-дослідницьких міні-лабораторіях, змаганнях, військово-патріотичних вишколах, спортивно-туристичних маршрутах, інтерактивних заняттях, воркшопах тощо.  Велика увага приділяється питанням виховання у дітей глибокої поваги та гордості до символів своєї держави. Діти виконують ГІМН України, піднімають щоранку Український ПРАПОР, а у конкурсах художньої самодіяльності співають народні пісні та танцюють українські танці. У «Творчих майстернях» виготовляють патріотичні арт-об’єкти та сувеніри-обереги.

 

Одним із засобів психологічного розвантаження та знайомства дітей з видатними місцями нашої області є екскурсійні поїздки, які передбачені у планах літніх таборів.

 

Літні формування доводять свою ефективність та роблять вагомий внесок у виховання підростаючого покоління, у створення сприятливих умов для професійної орієнтації та самовизначення особистості, а також забезпечують  потребу  дитини у психологічному розвантаженню та творчій самореалізації.

Версія для друку