Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

На Житомирщині почали прийом заяв до закладів фахової передвищої освіти

12 Липня 2023 • 17:28

Кіл-сть переглядів: 291

Сьогодні, 10 липня 2023 року, почалося прийняття заяв до закладів фахової передвищої освіти від вступників на основі повної загальної середньої освіти (ПЗСО, 11-ти класів) або диплома кваліфікованого робітника.

.

Подання заяв для вступу за співбесідами, творчими конкурсами триватиме до 31 липня (18:00), а за результатами НМТ (ЗНО) – до 9 серпня (18:00).

.

Щоб подати заяву онлайн, вступнику потрібно:

.

  • зареєструвати або увійти в уже створений електронний кабінет на сайті vstup.edbo.gov.ua
  • заповнити в кабінеті потрібні дані та завантажити власне фото;
  • перейти до модуля подання заяв;
  • здійснити пошук та обрати потрібну конкурсну пропозицію;
  • вибрати джерело фінансування та вказати, чи здобувався раніше обраний ступінь освіти (фаховий молодший бакалавр);
  • додати текст мотиваційного листа;
  • перевірити правильність вказаних даних та підтвердити подання заяви.

 

Перед реєстрацією кабінету та поданням заяв наполегливо радимо ознайомитися з інструкціями:

 

Також рекомендуємо звернути увагу на такі особливості:

  • редагувати інформацію, зокрема змінити фото, в електронному кабінеті ви можете тільки ДО подання першої заяви. Після цього нічого змінити неможливо;

 

  • якщо ви не маєте сертифікатів НМТ/ЗНО, то можете вступити за співбесідою чи творчим конкурсом (на ті спеціальності, де він передбачений). Але врахуйте, що в разі вступу на основі сертифікатів НМТ/ЗНО ваш конкурсний бал підвищується на 25%.

 

  • якщо ви маєте право на пільгу, то ДО подання заяв рекомендуємо звернутися до найближчого закладу освіти з підтверджувальними документами для внесення інформації в Реєстр осіб зі спеціальними умовами вступу. Відтак ваша пільга відображатиметься в розділі “Спеціальні умови вступу”.

 

  • до кожної заяви необхідно додати текст мотиваційного листа. Він має відповідати вимогам, визначеним закладом освіти до конкретної конкурсної пропозиції. Ознайомтеся з ними у вкладці “Вимоги” в модулі подання заяв;

 

  • на написання тексту мотиваційного листа в кабінеті передбачено 120 хвилин, потім система оновиться й текст не збережеться. Якщо вам потрібно більше часу, радимо написати лист в іншому файлі (наприклад Word або Google-Документи), а потім скопіювати текст в кабінет;

 

  • усі подані заяви відображаються у відповідному меню електронного кабінету, однак вони можуть з’явитися там не одразу, а через певний час;

 

  • ви можете скасувати подану заяву, якщо вона ще не була розглянута закладом освіти. Для цього оберіть потрібну заяву й у вкладці “Активні дії” натисніть “Скасувати”.

 

Нагадуємо, що 30 червня стартувало подання заяв для вступників на основі базової середньої освіти (9-ти класів) до закладів ФПО.

Версія для друку