Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформаційно-аналітична довідка про розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій та міських рад у І півріччі 2023 року

13 Липня 2023 • 13:55

Кіл-сть переглядів: 539

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) і  розпорядження голови обласної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року  № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року № 109/2008» обласною та районними військовими адміністраціями, виконавчими комітетами міст ужито низку організаційних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

Обласною  військовою адміністрацією, районними військовими адміністраціями, органами місцевого самоврядування області створені належні умови для розгляду звернень громадян, запроваджено дієвий контроль за повним, кваліфікованим та об’єктивним розглядом звернень,  проводиться робота стосовно забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом. Уживаються системні заходи щодо  з’ясування причин, які породжують повторні звернення  громадян, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих,  неповних відповідей, усунення причин, що породжують скарги громадян, забезпечення відкритості і гласності.

 

Органами виконавчої влади та місцевого самоврядування області забезпечено всебічний розгляд питань, які порушуються громадянами, обов’язкове надання обґрунтованої відповіді,  відпрацьована система контролю за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян у визначений законодавством термін. Створені  належні умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості ознайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.

 

Проводиться щоденний електронний моніторинг звернень громадян в обласній військовій адміністрації, який дає можливість виявляти актуальні проблемні питання мешканців міст і районів області та вживати оперативні заходи щодо їх вирішення. Звернення громадян систематично аналізуються.

 

З метою забезпечення ефективного реагування на звернення громадян та посилення персональної відповідальності посадових осіб за належну організацію роботи зі зверненнями громадян, обласною військовою адміністрацією здійснюється інформування начальників районних  військових адміністрацій, міських голів, керівників структурних підрозділів обласної військової адміністрації про надходження і розгляд звернень громадян. Щомісяця та щокварталу відділом роботи із зверненнями громадян апарату обласної військової адміністрації готуються статистичні довідки про надходження звернень у розрізі районів і міст обласного значення, а також за напрямами порушених у зверненнях громадян питань.

 

Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб, відповідальних за розгляд звернень громадян. Протягом звітного періоду посадові та службові особи, які відповідають за організацію роботи та опрацювання звернень громадян, до відповідальності не притягувалися.

 

Начальники районних військових адміністрацій, міські голови, керівники структурних підрозділів обласної військової адміністрації  двічі на рік особисто звітують перед начальником обласної військової адміністрації про стан організації роботи зі зверненнями громадян та заходи щодо підвищення її ефективності.

 

Відповідно до  вимог Указу керівництвом Житомирської обласної військової адміністрації,  районних військових адміністрацій узято на особистий контроль розгляд звернень громадян та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів війни та Героїв України. Особлива увага приділяється  вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці,  особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які  потребують соціального захисту та підтримки. Звернення громадян зазначених категорій розглядалися особисто начальником Житомирської обласної військової адміністрації. Для оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях  цих категорій громадян, керівництвом Житомирської обласної військової адміністрації   надавалися відповідні доручення. 

 

Протягом звітного періоду Житомирською обласною військовою адміністрацією проводився постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян у структурних підрозділах та  районних військових адміністраціях.

 

Відповідно до  вимог Указу  видано розпорядження начальника обласної військової адміністрації  від 14.04.2023 № 138 «Про затвердження графіків перевірок дотримання законодавства про звернення громадян». Протягом І півріччя 2023 року згідно із затвердженим графіком перевірено стан організації роботи зі зверненнями громадян на відповідність вимогам чинного законодавства у  дев’яти  структурних підрозділах обласної військової адміністрації, а саме: у департаментах фінансів, агропромислового розвитку та економічної політики, соціального захисту населення, регіонального розвитку, з питань цивільного захисту населення та оборонної роботи, охорони здоров’я, освіти і науки обласної військової адміністрації та   управліннях національно-патріотичного виховання, молоді та спорту, екології та природних ресурсів обласної військової адміністрації. За результатами проведеного моніторингу встановлено забезпечення неухильного виконання вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості ознайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень, систематично з’ясовувалися причини, що породжують повторні звернення громадян. Підготовлено аналітичні довідки, які надіслано керівникам відповідних установ для вжиття дієвих заходів щодо покращення рівня організації роботи із зверненнями громадян,  об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства. Оцінювання рівня організації  роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Житомирської обласної військової адміністрації здійснювалося за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

 

Забезпечено щоквартальне звітування керівників структурних підрозділів Житомирської обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій  про стан організації роботи із зверненнями громадян та заходи щодо підвищення її ефективності.

 

Щомісяця проводилися дні контролю, в рамках яких перевірено стан виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян до органів державної влади України. Дні контролю проведені  у Бердичівській, Житомирській та  Коростенській районних військових адміністраціях. Узагальнені матеріали з дорученнями керівництва обласної військової адміністрації надіслані на місця для вжиття заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

 

Протягом звітного періоду підготовлено та  надіслано структурним підрозділам Житомирської обласної військової адміністрації, районним військовим адміністраціям та міськвиконкомам чотири інформаційно-аналітичні довідки про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на адресу обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій та  міських рад територіальних громад з визначенням рейтингів.

 

Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», вищезазначеного Указу видано  розпорядження начальника обласної військової адміністрації  від 30.01.2023 № 31 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян на 2023 рік».  Графіки особистих прийомів керівництва затверджені в усіх районних військових адміністраціях, обласній раді та міських радах територіальних громад, якими передбачено  проведення особистих прийомів громадян чотири рази на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів посадовими особами установ.

 

Керівництвом обласної, районних військових адміністрацій, міськими  головами територіальних громад було проведено 284 прийоми громадян та 33 виїзних,  на яких подано 505 звернень громадян.

 

Забезпечено проведення засідань постійно діючої обласної комісії з питань розгляду звернень громадян при Житомирській обласній державній адміністрації. У зв’язку з кадровими змінами оновлено склад постійно діючої комісії, який затверджено  розпорядженням  обласної військової адміністрації від 14.04.2023 №139. Протягом звітного періоду  проведено шість таких засідань.

 

На виконання вимог вищезазначеного Указу  та з метою надання громадянам в оперативному режимі роз’яснень з важливих питань життєдіяльності, а також  для прийому усних звернень громадян забезпечено функціонування «гарячих ліній» у Житомирській  обласній військовій  адміністрації, районних військових адміністраціях, міських радах територіальних громад.

 

Протягом І півріччя 2023 року районними  військовими адміністраціями, міськими радами територіальних громад на постійній основі забезпечено роботу телефонних «гарячих ліній», на які надійшло 54895  звернень громадян.

 

У місті Житомирі цілодобово працює телефонна «гаряча лінія», на яку громадяни міста можуть звернутися для вирішення проблемних питань або повідомити про надзвичайні ситуації на території міста, на яку протягом звітного періоду надійшло 40721 звернення. На телефонні «гарячі лінії» Бердичівської міської ради звернувся 13821 житель міста.

 

На базі управління праці та соціального захисту населення Бердичівської міської ради функціонує «гаряча лінія» ветеранського хабу, на якій консультують ветеранів, членів їх родин, а також родин загиблих, зниклих безвісти військовослужбовців. За номером телефону 098-310-12-04 можна отримати відповідь на питання соціального захисту, працевлаштування, медичної, психологічної та правової допомоги.

 

У Житомирській обласній військовій адміністрації забезпечено належне опрацювання, детальний аналіз та контроль за термінами розгляду  звернень громадян, що надходять на   «гарячу лінію» голови  Житомирської  облдержадміністрації за номером телефону (0412) 42-02-02. У кожному структурному підрозділі обласної військової адміністрації  функціонують телефони «гарячої лінії», де громадяни можуть отримати необхідну інформацію та допомогу у вирішенні нагальних питань. Громадянам надавалися відповідні роз’яснення у телефонному режимі, усні звернення,  які потребували  додаткового опрацювання,  розглядалися у визначений законодавством термін, про результати розгляду заявників повідомлено письмово. 

 

Протягом звітного періоду  на телефонні «гарячі лінії» структурних підрозділів обласної військової адміністрації надійшло 219 звернень. Найчастіше громадяни зверталися на «гарячу лінію» Державного архіву Житомирської області – 74 звернення, Департаменту охорони здоров’я обласної військової адміністрації  – 67 звернень, Департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації   – 27 звернень, Департаменту з питань цивільного захисту населення та оборонної роботи  обласної військової адміністрації  – 25 звернень та Департаменту регіонального розвитку обласної військової адміністрації   – 16.

 

Найбільш характерні питання, які порушують жителі Житомирської  області у телефонному режимі, стосуються  комунального господарства. Жителі області гостро реагували на отримані платежі за  житлово-комунальні послуги, а саме оскаржували нараховані суми до сплати, у т.ч. нараховану заборгованість, непроведення перерахунку та неврахування субсидії. Нагальними для заявників залишаються питання відновлення і належного утримання житлового фонду та прибудинкових територій, санітарне обрізання гілок, скошування трави, ремонт ліфтів, відновлення газопостачання та електропостачання, подача належної якості гарячого водопостачання та опалення, усунення течі каналізаційної системи. Громадяни висловлювали невдоволення тим, що  змушені сплачувати за спожиті комунальні послуги великі суми. Заявники наполягали на правильності обчислення субсидії та здійсненні її перерахунку з метою збільшення. Від отримувачів різних видів соціальної допомоги надходили звернення щодо сприяння у пришвидшенні призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, у тому числі на дітей одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю. Пільговиків передусім хвилювали проблеми  реалізації права на пільговий проїзд у громадському транспорті та забезпечення необхідними засобами реабілітації.

 

Питання охорони здоров’я залишаються актуальними для громадян, зокрема  питання, що стосувалися діяльності закладів охорони здоров’я, отримання лікарських засобів за урядовою програмою «Доступні ліки» та інші.

 

Працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надавалася контактна та довідкова інформація про стан розгляду зареєстрованих раніше звернень, роз’яснення стосовно отримання різних видів державної соціальної допомоги та інше.

 

Із метою вирішення питань, з якими звертаються громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки, при Житомирській  обласній державній адміністрації створена комісія з питань розгляду звернень щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим  непрацездатним  громадянам, багатодітним  і неповним сім’ям, дітям-сиротам, пільговим категоріям населення, а також громадянам, які потерпіли від стихійного лиха або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище. Одноразова грошова допомога надавалася сім’ям загиблих учасників АТО, внутрішньо переміщеним особам, особам з інвалідністю, учасникам бойових дій, важкохворим громадянам на лікування, протезування, придбання імплантатів, проведення оперативного втручання, на ліквідацію наслідків пожеж тощо.

 

Протягом І півріччя 2023 року, за висновками комісії, 403 жителі  області  отримали  одноразову  грошову  допомогу  на загальну суму 1 млн 855 тис. грн.

 

Із метою покращення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав та свобод людини і громадянина, засобів їх захисту, повноважень органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування постійно проводиться робота щодо надання громадянам безкоштовної правової допомоги та допомоги з соціальних питань через мережу «громадських приймалень», створених у кожній районній військовій  адміністрації та у міських територіальних громадах при  управліннях праці і соціального захисту населення.

 

Протягом звітного періоду, з метою підвищення кваліфікації працівників органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань організації роботи із зверненнями громадян,  на базі Житомирського регіонального центру  підвищення кваліфікації у дистанційному режимі з використанням платформи Zoom  проведено два  навчання для працівників Житомирської обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування на тему: «Особливості розгляду звернень громадян: законодавче підґрунтя» та  «Організація роботи із  зверненнями громадян в державному органі».

 

За програмами семінарів  підвищили кваліфікацію 96  працівників, відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян.  Також проведено три тематичні зустрічі для спеціалістів структурних підрозділів Житомирської  обласної військової адміністрації з надання методичної допомоги в організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення належного розгляду звернень громадян  відповідно до вимог чинного законодавства.

 

 Протягом І півріччя 2023 року Житомирською обласною військовою адміністрацією, районними військовими адміністраціями та органами    місцевого  самоврядування   області   отримано   та   опрацьовано  17195 звернень громадян, що на 6672 звернення більше, ніж за  аналогічний період 2022 року.

 

Протягом І півріччя  2023 року на адресу Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 4422 звернення від жителів області, що на 530 звернень більше   порівняно з аналогічним періодом 2022 року. Найбільше звернень      надійшло      від     жителів      Житомирського    району – 1275,

 

м. Житомира – 700, Коростенського району – 510, Звягельського району – 394, Бердичівського – 210.

 

З усіх звернень заяви (клопотання) становлять –  4410, скарги –  11 та  пропозиція – 1.

 

Із загальної кількості звернень –  4417 (99,9 %) надійшло поштою, з них 101 звернення подане засобами електронного зв’язку.

 

Протягом І півріччя  2023 року до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 39 повторних звернень  громадян, що складає 0,8 % від загальної кількості звернень. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів   Звягельського  району – 7, Коростенського – 6,  Житомирського  – 5, з м. Коростеня та м. Житомира – 5.

 

Із урахуванням 58 колективних звернень до Житомирської обласної військової адміністрації звернулося 6620 осіб, якими порушено 4435 питань, з них взято на контроль –  4420 (99,7%). Найчастіше колективні звернення надходили    від    жителів Житомирського району –  24 ( 41,4%),  Коростенського –  10 (17,2 %) та   м. Житомира  –  6 (10,3 %).

 

Протягом  звітного періоду від центральних органів державної  влади, до яких звернулися  жителі області,  на розгляд та виконання надійшло  3558 звернень, що складає 80,5 % від усіх звернень, отриманих Житомирською обласною військовою адміністрацією за звітний період, зокрема з: Офісу Президента України надійшло  62 звернення (1,4 %), Кабінету  Міністрів  України – 48      звернень    (0,6 %),      Верховної   Ради   України –  14 звернень (0,3 %),   державної установи «Урядовий контактний центр» –  3275 (74 %) та 178 звернень (5 %) – від інших державних установ та організацій.

 

Усі звернення зареєстровано та опрацьовано  з   дотриманням   вимог   постанови  Кабінету  Міністрів  України  від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» (із змінами). На  питання, порушені у зверненнях громадян, надано обґрунтовані відповіді у визначений законодавством термін.

 

За результатами розгляду 1439 (32,5 %) звернень вирішено позитивно, на 2371 (53,6 %) звернення  дано роз’яснення, 282 (6,4 %) звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 12 (0,3 %) звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» та 308  (6,9 %)  звернень перебуває на етапі розгляду в Житомирській  обласній військовій адміністрації.

 

На телефонну «гарячу лінію» голови Житомирської обласної державної адміністрації у січні – червні 2023 року  звернулося 19 жителів області, які порушили 21 питання. Зокрема, чотири питання  – соціального захисту населення, чотири – охорони здоров’я, три – діяльності комунального господарства та інші.

 

За характером  питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях до Житомирської обласної військової адміністрації, питання соціального захисту складають 2570 (57,9%) від загальної кількості питань. Перш за все це визначення соціального статусу, клопотання щодо надання матеріальної та гуманітарної допомоги, у тому числі на лікування, оформлення житлових субсидій, призначення  та вчасної виплати різних видів соціальної допомоги, перегляду розміру пенсії, забезпечення інвалідів спецавтомобілями, визначення соціального статусу, забезпечення інвалідів санаторно-курортним лікуванням або надання відповідної компенсації, виплата передбачених законодавством компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС, робота закладів соціального захисту, діяльність будинків-інтернатів тощо. Найбільше питань цієї тематики порушили  жителі Житомирського району – 839 (32,6 %), м. Житомира – 357 (13,9 %), Коростенського району – 327 (12,7 %). Найменше питань цієї категорії порушили  жителі м. Звягеля  – 47 (1,8%) та м. Малина – 48 (1,9 %).

 

На другому місці – питання комунального господарства – 808 питань або  18,2 % від загальної кількості.  Актуальними залишаються питання щодо тарифів та розрахунків за оплату  житлово-комунальних  послуг, якісного надання житлово-комунальних послуг, необхідності проведення ремонту та  експлуатації будинків, комунальних мереж, благоустрою   прибудинкових територій. Найбільше питань цієї тематики порушили жителі Житомирського району – 201 (24,9 %) та  м.  Житомира – 177 (21,9 %). Найменше звернень з цього  питання надійшло від жителів м. Коростеня – 16 (2%) та м. Звягеля – 37 (4,6%).

 

На третьому місці – питання   транспорту і зв’язку – 176 або 4% від загальної кількості питань. Переважна більшість – це пільгове перевезення соціально незахищених категорій населення, транспортне сполучення, вартість перевезень, ремонт автомобільних доріг та інше. Найбільше питань цієї тематики порушили   жителі   м. Житомира – 28 (16 %) та   Житомирського    району – 22 (12,5 %).    Найменше    звернень    з   цих     питань     надійшло   від    жителів м. Звягеля та м. Бердичева – по 2  питання.

 

Четверте місце за актуальністю посідають питання охорони здоров’я – 166 питань або 4 % від загальної кількості. У цій тематичній групі громадяни найчастіше порушують питання стосовно коронавірусу, надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками, неналежного функціонування державних і комунальних закладів. Найбільше питань цієї тематики порушили жителі Житомирського  району – 37 (22%), м.  Житомира – 35 (21 %). Найменше звернень із    цих    питань   надійшло       від жителів  м. Коростеня –  8 (5 %)   та м. Бердичева – 9 ( 5%).

 

На п’ятому  місці – питання  аграрної політики та земельних відносин –  116 (2,6 %) від загальної кількості питань. Зокрема це питання приватизації, оренди, успадкування, отримання державних актів на землю, діяльності окремих сільськогосподарських підприємств, земельних конфліктів. Найбільше питань цієї  тематики порушили жителі Житомирського району  –  26 (22 %), Звягельського району та м. Звягеля по 23 ( 20%). Найменше звернень з цього питання надійшло від   жителів    м. Малина та м. Коростеня – по  1 зверненню.

 

Ці показники свідчать про активність населення та найбільшу сконцентрованість     проблемних      питань,     які    турбують     заявників,     у м. Житомирі, Житомирському та Коростенському районах.

 

Найчастіше за допомогою до Житомирської обласної військової адміністрації  звертаються найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку, громадяни, які  втратили  працездатність. Так, протягом звітного періоду до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 1610  звернень цієї категорії громадян, а саме: від інвалідів загального захворювання, ветеранів праці та інших пенсіонерів – 1295 (29,3 %) звернень, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 169 (3,8 %), від членів сімей загиблих військовослужбовців – 20 (0,5 %),  від інвалідів війни  – 68 (1,5  %), від учасників війни та бойових дій – 20 (0,5 %),  від потерпілих від аварії на ЧАЕС – 38 (0,9 %).

 

На офіційному вебсайті Житомирської обласної державної адміністрації забезпечено  функціонування постійно чинної  рубрики «Звернення», в якій громадяни  можуть ознайомитися із нормами чинного законодавства, порядком розгляду звернень громадян, порядком проведення особистого прийому громадян посадовими особами Житомирської обласної військової адміністрації, щокварталу оновленими інформаційно-аналітичними довідками про роботу із зверненнями громадян та статистичними даними про результати їх розгляду. Також у рубриці розміщено інформацію про роботу телефонної «гарячої лінії» голови Житомирської  обласної державної адміністрації, на яку громадяни можуть звернутися за номером телефону (0412) 42-02-02.

 

Графік особистого прийому громадян посадовими особами обласної військової адміністрації на 2023 рік  оприлюднено на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації. Крім того, інформація про проведення особистих прийомів та їх результати систематично оприлюднюється на офіційних вебсайтах обласної та районних державних адміністрацій у рубриці «Новини», а також висвітлюється засобами масової інформації, інтернет-виданнями області та поширюється у соціальних мережах.

 

Зокрема протягом звітного періоду на офіційному вебсайті облдержадміністрації розміщено близько 300 публікацій із роз’ясненнями керівництва обласної військової адміністрації та представників структурних підрозділів на запитання громадян з актуальних тем, серед яких такі, як: «У Мінреінтеграції вдосконалили прийом електронних звернень»; «На майданчику офіційного медіацентру Житомирської ОВА відбувся спільний брифінг начальника Житомирської ОВА Віталія Бунечка та начальника ГУ ДСНС у Житомирській області Ігоря Нікітчука»; «МЗС запустило чат-бот для допомоги громадянам у консульських питаннях»; «Кому потрібно звернутися за перепризначенням субсидії на неопалювальний період»; «ПФУ: Кому потрібно звернутися за перепризначенням субсидії на неопалювальний період»; «Вступ-2023: 10 кроків для вступу до закладу вищої освіти»; «МОЗ нагадує: проходження МСЕК безоплатно – гарантоване державою право» та інші.

 

Робота з питань звернень громадян систематично висвітлювалася в засобах масової інформації, на офіційних сайтах обласної та районних державних адміністрацій, на сайтах територіальних громад, а також у соціальних мережах «Facebook», «Telegram».

 

Крім того, відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» громадяни можуть заповнити електронну форму для надсилання звернення, що розміщена на головній сторінці вебсайту облдержадміністрації під назвою «Надіслати звернення».

 

Вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.

 

Увага керівництва органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування постійно акцентується на необхідності підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення  своєчасного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями області проблеми та задовольняти  їх законні вимоги.

 

Додатки. Інфографіка.

Версія для друку