Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформація про усунення корупційних ризиків та реалізації визначених антикорупційною програмою заходів Житомирської обласної державної адміністрації за 2018 рік

06 Березня 2019 • 18:56

Кіл-сть переглядів: 233

 

Найменування заходу, зазначеного у антикорупційній програмі Відповідальні за виконання Строк виконання заходу Стан виконання
 

1

1. Використання примірної документації, затвердженої Міністерством економічного розвитку  і торгівлі України.

2.Залучення третіх осіб (незалежних фахівців, представників громадськості) до підготовки тендерної документації.

3 Оприлюднення проектів відповідної документації на офіційному веб-сайті для обговорення..

 

Відділ фінансово – господарського забезпечення апарату

 

Департаменти (управління) облдержадміністрації

Постійно, під час проведення публічних закупівель

 

Виконано

У 2018 році проведено 36 процедур закупівель через електронну систему Прозорро, із них допорогових закупівель-14, відкритих торгів- 2, проведено переговорних процедур закупівель- 1, надано звітів про укладений договір- 10, торги не відбулись- 9, з використанням примірної документації, затвердженої Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.

Інформація про торги, проекти відповідної документації  та результати завчасно оприлюднювалась на офіційному веб-сайті.

Заяв (скарг) на порушення процедури закупівель не надходило

Представники громадськості в засіданнях комісій участі не брали.

2 1.Залучення третіх осіб (незалежних фахівців, представників громадськості) до підготовки тендерної документації.

2.Попередження кожного члена тендерного комітету за порушення законодавства щодо здійснення публічних закупівель та антикорупційного законодавства  із зазначення статей нормативно-правових актів, якими така відповідальність встановлена, та санкцій, які вони передбачають

Відділ фінансово – господарського забезпечення апарату

 

Департаменти (управління) облдержадміністрації

Постійно, під час проведення публічних закупівель Виконано

Розпорядженням голови  облдержадміністрації від 28.07.2018 року №239 оновлено склад тендерного комітету. Усі члени персонально попереджені про неприпустимість порушення законодавства щодо здійснення публічних закупівель та антикорупційного законодавства.

Представники громадськості в засіданнях комітету участі не брали, інформація про час та місце завчасно оприлюднювалась на веб-сайті.

3 Службам роботи з персоналом апарату облдержадміністрації та структурних підрозділів облдержадміністрації пропонувати декілька варіантів ситуаційних завдань для кожної категорії державних службовців, які затвердити наказами відповідних керівників.

Вибір одного з варіантів ситуаційного завдання здійснювати перед початком другого туру конкурсу методом випадкового вибору у присутності конкурсантів

 

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

Постійно,

під час проведення конкурсів на вакантні посади

Виконано

У 2018 року в апараті облдержадміністрації проведено 9 конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби, із них- 3 конкурси на зайняття посад категорії «Б» та 6 конкурсів на зайняття посад категорії «В» Для проведення конкурсу розроблено по 3 варіанти ситуаційних завдань.

В структурних підрозділах ОДА у 2018 році проведено 62 конкурси, із них-категорії «Б»-19 , категорії «В» -43, які були проведені на підставі декількох варіантів ситуаційних завдань.

Скарг (Заяв) щодо процедури проведення конкурсів від конкурсантів упродовж року не надходило.

4 Обов’язкове відображення у документації за результатами проведення конкурсу (оціночних листах) мотивів та обґрунтування прийнятого рішення кожним членом комісії.

Встановлення додаткового контролю (у тому числі зовнішнього) за дотриманням спеціального та антикорупційного законодавства під час проведення конкурсу на зайняття посад. Залучення уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції на засідання конкурсних комісій структурних підрозділів облдержадміністрації.

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

Під час проведення конкурсів Виконано

Проведення конкурсів здійснювалось відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2013 №246 (у редакції постанови КМУ від 18.08.2017 №648). Рішення конкурсної комісії оформлені протоколами, до яких долучені відомості про результати відповідних етапів конкурсу, підписані кожним членом конкурсної комісії. Згідно наказу керівника апарату облдержадміністрації від 19.06.2018 року №25 до складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби апарату облдержадміністрації, керівників апаратів райдержадміністрацій та керівників структурних підрозділів райдержадміністрацій зі статусом юридичної особи включено головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації.

Розпорядженням голови ОДА від 06.12.2018 року №339-к головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції апарату включено до складу конкурсної комісії на зайняття вакантних посад керівників структурних підрозділів ОДА.

5 Запровадження обов’язкової перевірки достовірності поданих відносно себе відомостей кандидатами на посади державної служби (у тому числі шляхом пошуку відомостей про фізичну особу у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення), а також його відповідності кваліфікаційним вимогам (у випадку, якщо не проводиться спеціальна перевірка).

 

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

Під час проведення конкурсів Виконано

Кожен кандидат на вакантну посаду державної служби перевіряється щодо наявності відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією  правопорушення, а також на відповідність кваліфікаційним вимогам, які визначені до кожної вакантної посади.

6 Забезпечення постійного контролю за використанням матеріальних ресурсів та державних коштів, що передбачатиме процедуру внутрішнього контролю з боку уповноваженого підрозділу (особи)  з питань запобігання та виявлення корупції за використанням (списанням) матеріальних цінностей. Включення уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції до складу комісії з інвентаризації та списання матеріальних цінностей.

Проведення обов’язкової щорічної інвентаризації матеріальних ресурсів

Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату

(Караваненко Н.В.)

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

(Хабчук О.М.)

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

Постійно

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень 2018

Виконано

У зв’язку із зміною матеріально відповідальних осіб була проведена позапланова інвентаризація (наказ по апарату від 23.02.2018 №10-г.

Згідно наказу від 12.10.2018 №88-г проведено річну інвентаризацію матеріальних цінностей.

Для визначення непридатності основних засобів, необоротних активів та інших матеріальних цінностей, встановлення неможливості або неефективності проведення ії відновлювального ремонту, списання наказом по апарату від 18.04.2018 №16 оновлено склад комісії, до якого включено уповноважену особу. у 2018 року комісією підписано 80 актів на списання.

7 Розробка та затвердження в департаментах  (управліннях, службах) облдерж-адміністрації організаційно-розпорядчих актів,  що передбачатимуть процедури встановлення надбавок та вирішення питань щодо преміювання працівників виключно на підставі відповідних письмових обґрунтувань безпосередніх керівників щодо результатів діяльності кожного окремого працівника. Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату

(Караваненко Н.В.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

 

Березень 2018 Виконано

Наказом по апарату облдержадміністрації від 13.04.2018 №14 затверджено Положення про преміювання керівників обласної державної адміністрації та працівників апарату облдержадміністрації.

Відповідні положення затверджено наказами керівників у структурних підрозділах облдержадміністрації.

8 Забезпечення публічності та прозорості при плануванні та формуванні бюджетних запитів головними розпорядниками коштів.

Проекти рішень щодо планування та формування бюджетних рішень опубліковувати на офіційних сайтах облдержадміністрації та структурних підрозділів.

Департамент фінансів облдержадміністрації

(Мініч Л.Г.)

При формуванні бюджетних запитів Виконано

Складання бюджетних запитів головним розпорядником коштів державного бюджету здійснювалось за участі розпорядників нижчого рівня. Проект бюджетного запиту за КВК «Житомирська обласна державна адміністрація» розміщений на сайті облдержадміністрації для публічного обговорення

9  Визначити та затвердити критерії відбору об’єктів, які необхідно включити до переліку робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг місцевого значення.

Забезпечити участь представників громадськості та публічність у процесі формування переліку об’єктів

Управління дорожнього будівництва та інфраструктури

(Крисюк Р.А.)

Жовтень 2018 Виконано.

Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2018 році та Перелік обєктів будівництва, реконструкції, капітального та почного ремонтів автомобільних доріг загального користування в рамках експерименту з фінансового забезпечення реалізації заходів з  розвитку автомобільних доріг загального користування області сформовано за наступними критеріями:

Дороги, які пролягають до нових українських шкіл;

Опорних шкіл;

Дороги об’єднаних територіальних громад.

Зазначені Переліки сформовано за пропозиціями райдержадміністрацій, районних рад ,ОТГ, та затверджено Укравтодором і погоджено бюджетним комітетом ВРУ.

10 Забезпечити перевірку відповідності актів виконаних робіт договірним цінам.

Забезпечити періодичну перевірку дій посадових осіб підрозділів технічного нагляду та якості , які готують акти виконаних робіт (КБ-2) та видають довідки для оплати виконаних робіт  (КБ-3)

Управління дорожнього будівництва та інфраструктури

(Крисюк Р.А.)

Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства

Щебетов Р.О.)

постійно Виконано

Фахівцями управління та департаменту забезпечується перевірка актів виконаних робіт (форма №КБ-2в) які подаються підрядними організаціями .Посадовими особами технічного нагляду забезпечується перевірка якості виконаних робіт та обсягів робіт згідно дефектних актів (форма №8)

У 4 кварталі 2018 року за матеріалами перевірок обсягів виконаних робіт та відповідності проектним рішенням у департаменті підписано 183 довідки форми КБ-3 ( з початку року- 280 )

11 Розробити та затвердити критерії оцінки обґрунтованості та економічної доцільності тарифів на платні послуги, які запропонували заклади охорони здоров’я для затвердження їх нормативно-правовим актом голови облдержадміністрації Управління охорони здоров’я

(Суслик М.П.)

Департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва

(Шатило О.А.)

Травень

2018

 Не виконано

Міністерство охорони здоров’я не виконало п.3 постанови КМУ від 27.12.2017 №1075 «Про затвердження Методології розрахунку вартості послуги з медичного обслуговування» -не прийняло відповідні нормативно-правові акти.

У 2018 році ОДА не приймала рішень щодо врегулювання платних медичних послуг

12 Організація періодичної перевірки дій посадових осіб, які залучаються до проведення внутрішнього аудиту.

З метою забезпечення доброчесності державного службовця передбачити можливість відстеження випадків зловживань службовим становищем.

Забезпечити постійний моніторинг за діями аудиторів.

Відділ внутрішнього аудиту

(Козяр С.П.)

постійно Виконано

Організація періодичної перевірки дій посадових осіб відділу внутрішнього аудиту відбувається згідно наказу керівника відділу від 12.06.2018 року №6 «Про виконання Антикорупційної програми облдержадміністрації на 2018 рік»

У 2018 році проведено 4 фінансових аудита, 4 аудита відповідності та 2 позапланові аудити ефективності.

Порушень з боку посадових осіб відділу у 2018 році не встановлено.

Заяв та скарг на неправомірні дії посадових осіб відділу внутрішнього аудиту не надходило.

13 1.Внесення змін у довіреності, видані органом влади, з метою встановлення обмежень щодо визнання та відмови  від позовів

 

2.Проведення періодичного моніторингу прийнятих судових рішень на предмет виявлення особистої заінтересованості у результатах розгляду тієї чи іншої справи

Управління юридичної роботи

(Демидчук І.В.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб) облдержадміністрації

Квітень

 

 

 

 

 

постійно

Виконано.

У довіреності на представництво інтересів Житомирської обласної державної адміністрації внесені обмеження щодо визнання та відмови від позову уповноваженими представниками.

 

За 2018 рік судами прийнято 49 рішень у справах, де стороною була облдержадміністрація. Із них : 38 справ було вирішено на користь ОДА, 11 справ – на користь іншої сторони. Перевірка зазначених справ не виявила зловживань збоку представників облдержадміністрації.

Керівником юридичного управління здійснюється постійний моніторинг результатів розгляду судових справ з метою виявлення можливої особистої зацікавленості з боку уповноваженого представника.

 

14 Проведення періодичного моніторингу судових засідань керівництвом юридичного управління на предмет виявлення особистої заінтересованості представників облдержадміністрації у результатах розгляду тієї чи іншої справи.

 

Постійна перевірка матеріалів судових справ

 

Управління юридичної роботи

(Демидчук І.В.)

 

 

постійно Виконано

За 2018 року в провадженні юридичного управління знаходилось 173 судові справи, стороною в яких була облдержадміністрація та 30 справ, для супроводження департаменту соціальної політики та праці та 1 справа супроводу управління національно-патріотичного виховання, молоді та спорту.

Згідно розпорядження голови ОДА від 12.02.2018 №21-к в структурі юридичного управління створено відділ претензійно-позовної роботи, загальною чисельністю 5 осіб. Керівником юридичного управління та начальником відділу здійснюється постійний моніторинг результатів розгляду судових справ з метою виявлення можливої особистої зацікавленності з боку уповноваженого представника

15 Не допустити  вибірковості прийнятих рішень та порушень строків розгляду матеріалів

Прийом документів проводити через Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.

Забезпечити обов’язкову перевірку за фактами можливих порушень у разі надходження скарги чи зауваження від громадян чи юридичних осіб.

Розроблення чітких інформаційних та технологічних карток, які встановлюють конкретні вимоги для отримання адміністративної послуги, встановлюють перелік документів, порядок та спосіб їх подання.

Управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації

(Ревенко О.М..)

 

постійно Виконано

У 2018 році працівниками управління через Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради було видано 109 дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Скарг чи зауважень від громадян чи юридичних осіб не надходило. Терміни розгляду не порушено

Розроблено та затверджено наказом начальника управління від 23.04.2018 №23-ОД технологічна та інформаційна картка адміністративної послуги.

16 Не допустити  вибірковості прийнятих рішень та порушень строків розгляду матеріалів

Прийом документів проводити через Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.

Забезпечити обов’язкову перевірку за фактами можливих порушень у разі надходження скарги чи зауваження від громадян чи юридичних осіб.

Розроблення чітких інформаційних та технологічних карток, які встановлюють конкретні вимоги для отримання адміністративної послуги, встановлюють перелік документів, порядок та спосіб їх подання

Управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації

(Ревенко О.М..)

 

постійно Виконано

З 01 липня по 30 вересня працівниками управління через Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради було видано 13 висновків з оцінки впливу на довкілля.

Розгляд матеріалів проводився відповідно до вимог Закону України « Про оцінку впливу на довкілля» та постанови КМУ від 13.12.2017 №1026 « Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля».

Терміни розгляду не порушено.

Скарг та зауважень не надходило

17 Не допустити  вибірковості прийнятих рішень та порушень строків розгляду матеріалів

Прийом документів проводити через Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.

Забезпечити обов’язкову перевірку за фактами можливих порушень у разі надходження скарги чи зауваження від громадян чи юридичних осіб.

Розроблення чітких інформаційних та технологічних карток, які встановлюють конкретні вимоги для отримання адміністративної послуги, встановлюють перелік документів, порядок та спосіб їх подання

Управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації

(Ревенко О.М..)

 

постійно Виконано

Працівниками управління з початку року надано 11 висновків щодо відведення земельних ділянок природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельних ділянок, розташованих на      території чи в межах обєкта природно-заповідного фонду або прибережної захисної смуги.

Наказом начальника управління від 06.11.2018 №43-ОД затверджено Технологічну та Інформаційну картки з даного напрямку роботи , які передані до Житомирського Центру надання адміністративних послуг.

Не допущено порушення встановлених строків розгляду.

Скарг чи зауважень від громадян чи юридичних осіб не надходило.

 

18 Забезпечити особисту участь членів комісії у попередньому розгляді ними достовірності поданих здобувачем ліцензії документів на відповідність їх умовам реального стану об’єкта.

Забезпечити дотримання термінів розгляду

Управління освіти і науки

(Шевчук Л.П.)

постійно Виконано

Розпорядженням голови ОДА від 26.09.2017  «Про затвердження нового складу комісії при обласній державній адміністрації  питань ліцензування освітньої діяльності» було оновлено склад членів комісії.

У 2018 році заяв про ліцензування освітньої діяльності на розгляд управління не надходило

 

19 Прийом документів здійснювати виключно через центри надання адміністративних послуг.

Забезпечити обов’язковий попередній розгляд проектів на засіданні обласної консультаційної ради з питань охорони культурної спадщини.

Забезпечити перевірку фактів можливих порушень законодавства у разі надходження скарги чи заяви від юридичної або фізичної особи

Управління культури та туризму

(Парфентієва Т.М.)

постійно Виконано

У 2018 році через ЦНАП м. Житомира подано 5 заяв щодо погодження відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхнім власникам чи уповноваженими ними органами іншим особам.

Наказом начальника управління від 12.04.2018 року №60 затверджено інформаційну та технологічну картку адміністративної послуги.

Усі заяви попередньо розглядаються на обласній консультативній раді з питань охорони культурної спадщини. До складу якої включено представників громадських організацій.

Скарг та зауважень при розгляді зазначених питань не надходило. Терміни розгляду не порушено

20 Забезпечити  попередню перевірку членами комісії достовірності поданих документів на відповідність їх реальному стану об’єкта та критеріям дотримання відповідності для категорії об’єкта нормативно-правовим актам.

Забезпечити дотримання термінів розгляду.

За кожним фактом надходження скарги  чи звернення від юридичних або фізичних осіб проводити перевірку

 

Управління сім’ї, молоді та спорту

(Гресь С.М.)

Травень

Червень

2018

Виконано

У 2018 році надано 5 адміністративних послуг щодо надання згоди на виїзд дітей на відпочинок за кордон.

Проведено державну атестацію 3 дитячих закладів відпочинку та оздоровлення ( «Відкрите серце», «Орлятко», «Березовий Гай». Здійснено попередню перевірку достовірності поданих документів на відповідність нормативно-правовим актам з виїздом на місце розташування.

Не допущено порушення строків розгляду.

Скарг (заяв) не надходило.

21 Запровадження системи подання анонімних повідомлень про корупцію через веб-сайт облдержадміністрації на електронну пошту головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції ..

Проведення навчань (інформування) серед працівників відділу звернень апарату облдержадміністрації

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

(Хабчук О.М.)

Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

(Григор’єва О.М.)

 

Квітень

2018

Виконано

Через офіційний сайт облдержадміністрації, розділ «Запобігання корупції» запроваджено систему подання анонімних повідомлень про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень або інших порушень закону України «Про запобігання корупції».  Аналогічні системи запроваджено на сайтах структурних підрозділів облдержадміністрації зі статусом юридичної особи.

22 Встановлення додаткового контролю з боку особи, на яку покладено обов’язки щодо запобігання та виявлення корупції за проведенням спеціальної перевірки.

Проведення навчань (тренінгів)  із доведенням типових ситуацій порушення антикорупційного законодавства під час проведення спеціальних перевірок (розгляд в умовах конфлікту інтересів, розголошення інформації з обмеженим доступом),  а також ситуацій порушення спеціального законодавства, що можуть передувати або бути наслідками вчинення корупційних або пов’язаних  з корупцією правопорушень.

Періодичне ознайомлення уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції з матеріалами спеціальних перевірок на предмет повноти проведеної перевірки та відповідності нормативно-правовим актам.

Служба управління персоналом апарату облдержадміністрації

(Семенчук Г.Ф.)

 

Керівники департаментів (управлінь, служб)

облдержадміністрації

постійно Виконано

20-22 червня 2018 року з працівниками служб управління персоналом структурних підрозділів облдержадміністрації та райдержадміністрацій проведено додаткові інструктивні заняття з дотримання вимог законодавства про державну службу та антикорупційного законодавства, зокрема щодо типових порушень при організації проведення спеціальних перевірок.

У 2018 року в апараті облдержадміністрації проведено 3 спеціальні перевірки В структурних підрозділах ОДА проведено 8 спеціальних перевірок

Уповноважена особа апарату облдержадміністрації та уповноважені особи структурних підрозділів ознайомлені з матеріалами всіх перевірок на предмет повноти проведеної перевірки та відповідності вимогам нормативно-правових актів.

Версія для друку