Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформація щодо виконання заходів із реалізації засад відомчої політики із запобігання і виявлення корупції

06 Березня 2019 • 18:17

Кіл-сть переглядів: 344

Найменування заходу, зазначеного у антикорупційній програмі Строк виконання заходу Відповідальні за виконання Стан виконання
1 Підвищення рівня професійної компетентності та правосвідомості державних службовців обласної державної адміністрації

 

 

Згідно Плану роботи ЦППК на 1 та 2 півріччя Олексюк О.І.

Хабчук О.М.

Семенчук Г.Ф.

Керівники структурних підрозділів

На базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації проведено 40 тематичних короткострокових семінарів (занять) за тематикою теми «Правові засади запобігання і виявлення корупції» , на яких підвищили кваліфікацію 595 державних службовця та 219  посадових осіб місцевого самоврядування.

 

За сприянням облдержадміністрації, на базі Житомирського державного технологічного університету за державним замовленням  пройшли довгострокове (108 навчальних часів) підвищення кваліфікації з питань запобігання корупції 120 державних службовців структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, територіальних підрозділів центральних органів влади.

2 Вжиття заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та його усунення, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявлення сприятливих для вчинення корупційних правопорушень ризиків у діяльності державних службовців структурних підрозділів обласної державної адміністрації та її апарату

 

Упродовж року Хабчук О.М.

Керівники структурних підрозділів зі статусом юридичної особи

Уповноваженою особою з питань запобігання і виявлення корупції систематично проводяться заходи, направлені на своєчасне виявлення можливого конфлікту інтересів працівників ОДА та здійснюється контроль за  законним та повним способом його врегулювання з боку відповідних керівників.

 

З цією метою при прийняття на державну службу проводиться перевірка щодо встановлення можливої спільної роботи близьких осіб, наявності у кандидата на посаду корпоративних прав, порівнянні на наявність приватного інтересу корпоративних прав та посадових обов’язків за майбутньою посадою.

 

Здійснюється контроль за врегулюванням конфлікту інтересів з боку членів колективних органів, зокрема: дисциплінарної комісії апарату ОДА, конкурсних комісій, тендерних комітетів. Упродовж 2018 року не допущено порушень законодавства щодо врегулюванню конфлікту інтересів. Посадові особи облдержадміністрації упродовж 2018 року до відповідальності за порушення законодавства в частині врегулювання конфлікту інтересів спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції не притягувались.

3 Забезпечення неухильного виконання державними службовцями обласної державної адміністрації антикорупційного законодавства, у тому числі шляхом опрацювання нормативно-правових та організаційно-розпорядчих актів обласної державної адміністрації щодо наявності корупційних ризиків та відповідності їх чинному законодавству Упродовж

року

Хабчук О.М.

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 706 розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 14.08.2015 № 210 в апараті обласної державної адміністрації визначено уповноважену особу – головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації (далі – уповноважена особа). Організація роботи уповноваженої особи у 2018 році здійснювалась відповідно річному плану роботи, який затверджено головою облдержадміністрації та погоджено відповідальною посадовою особою Секретаріату Кабінету Міністрів України. В структурних підрозділах облдержадміністрації (департаментах та управліннях), райдержадміністраціях наказами та розпорядженнями керівників цих органів визначено уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції, які проводять свою діяльність згідно внутрішніх планів щодо запобігання і виявлення корупції, які затверджено відповідними керівниками. Уповноваженою особою з питань запобігання і виявлення корупції апарату облдержадміністрації опрацьовувалися (на наявність корупційних чинників) проекти розпорядчих документів з основної діяльності, адміністративно-господарських питань, які готувалися структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з метою усунення таких чинників у разі їх виявлення. Упродовж 2018 року опрацьовано на наявність корупційних чинників  491 проектів розпоряджень голови облдержадміністрації.  По 3 проектам внесено зауваження щодо невідповідності положень проекту антикорупційному законодавству.
4 У передбачених законодавством випадках, проведення службових розслідувань в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації з метою виявлення  причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного правопорушення або невиконання умов антикорупційного законодавства, повідомлення про такі випадки спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції Упродовж року Керівник апарату облдержадміністрації,

Керівники структурних підрозділів ОДА

1 .На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від  22.05.2018 року №204 «Про проведення службового розслідування», з метою виявлення причин на умов, що сприяли невиконанню посадовими особами апарату та структурних підрозділів Житомирської обласної державної адміністрації вимог частини сьомої статті 53, частини першої та третьої статті 56. Частини четвертої статті 57, частини другої статті 58 Закону України «Про запобігання корупції» за приписом НАЗК підставі рішення від 11.05.2018 року №931.

 

2. За резолюцією Прем’єр-міністра України від 25 липня 2018 року № 24232/1/1-18 до доповідної записки керівника робочої групи з проведення перевірки стану виконавської дисципліни у Житомирській області та наказу керівника апарату облдержадміністрації від 02.08.2018 №119-к проведено службове розслідування відносно посадових осіб обласної державної адміністрації .

5 Виявлення та оцінка корупційних  ризиків, які негативно впливають на  виконання функцій і завдань в апараті облдержадміністрації та її структурних підрозділах та вжиття заходів щодо їх усунення Упродовж року Комісія з оцінки корупційних ризикі

(Ясюнецький О.О., Хабчук О.М. )

 

Відділ внутрішнього аудиту

(Козяр С.П.)

Розпорядженням голови ОДА від 20.02.2017 року №54 ( із змінами, внесеними розпорядженням голови ОДА від 28.02.2018 №73) утворено Комісію з оцінки корупційних ризиків в діяльності облдержадміністрації, яка здійснює свою роботу згідно Положення про комісію.

 

В структурі облдержадміністрації утворено розпорядженням голови Житомирської облдержадміністрації від 09.04.2015 №116 відділ внутрішнього аудиту Житомирської обласної державної адміністрації (далі – відділ внутрішнього аудиту),  штатна чисельність якого станом на 31.12.2018 становить 5 осіб. Відповідно до затверджених планів діяльності з внутрішнього аудиту Житомирської обласної державної адміністрації на І та ІІ півріччя 2018 року, згідно розпоряджень голови облдержадміністрації від 12.02.2018 №55, 26.04.2018 №158, 23.07.2018 №292, 03.08.2018 №317, 03.08.2018 №318 та 18.10.2018 №407 – проведено 4 фінансових аудита та 4 аудита відповідності, а також 2 позапланових аудита ефективності. Виявлені при перевірках корупційні ризики та заходи щодо їх усунення враховуються при складанні антикорупційної програми. (Інформація в додатку до розділу 11 програми)

6 Забезпечення контролю за своєчасністю подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави, за відповідний рік У встановлені законодавством терміни Хабчук О.М.

Уповноважені особи структурних підрозділів

У 2018 році уповноваженою особою було виявлено 5 фактів несвоєчасного подання державними службовцями облдержадміністрації декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідні повідомлення у встановлені терміни, були направлені до НАЗК
7 Забезпечення умов для повідомлень працівниками про можливе порушення  вимог антикорупційного законодавства, забезпечення конфіденційності інформації про осіб, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, або про факти підбурення їх до вчинення корупційних правопорушень, співпраці з викривачами На офіційному сайті обласної державної адміністрації у рубриці «Запобігання проявам корупції» створено розділ «Повідомлення про корупцію», в якому міститься інформація про контактні телефони та електронні адреси спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції та уповноваженої особи – головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації. Забезпечено можливість подання анонімного повідомлення про вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення через офіційний веб-сайт облдержадміністрації. У 2018 році  повідомлень про можливі корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, вчинені працівниками облдержадміністрації, через зазначені лінії зв’язку не надходили. А відтак – робота з викривачами не організовувалась

 

8 Забезпечення доступу до публічної інформації та дотримання принципів прозорості та неупередженості при публічному висвітлюванні на офіційному веб-сайті облдержадміністрації інформації щодо діяльності облдержадміністрації Обласною державною адміністрацією здійснювались  заходи щодо дотримання права громадян на доступ до публічної інформації. Упродовж 2018 року до облдержадміністрації надійшло 418 запитів на публічну інформацію, із них:

від громадян-230;

від юридичних осіб-154;

від засобів масової інформації-, журналістів- 31;

від об’єднань громадян без статусу юридичної особи-3.

За результатами розгляду, у встановлені законодавством терміни задоволено 366 запитів на публічну інформацію, або 87,6% від загальної кількості. Відмовлено в наданні інформації відносно 4 запитів ( що складає 1% від загальної кількості) у зв’язку з вимогою надати інформацію, розпорядником якої не є облдержадміністрація. На офіційному веб-сайті облдержадміністрації створено рубрику «Доступ до публічної інформації». В ній розміщено набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних: звіти про використання бюджетних коштів, звіти щодо задоволення запитів на інформацію, річні плани закупівель, переліки та інформаційні картки адміністративних послуг, діючі регуляторні акти, нормативно-правові акти облдержадміністрації, які підлягають оприлюдненню згідно законодавства, довідкова інформація, тощо.

Версія для друку