Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформаційна картка адміністративної послуги переоформлення ліцензій на право провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії

10 Травня 2019 • 12:16

Кіл-сть переглядів: 247

Додаток 8

до розпорядження голови облдержадміністрації

04.03.2019 № 73

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

переоформлення ліцензій на право провадження господарської

діяльності з виробництва, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії

(назва адміністративної послуги)

 

Житомирська обласна державна адміністрація

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1. Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12, каб. 516

Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації

2. Режим роботи суб’єкта надання адміністративної послуги Понеділок – четвер з 9.00 до 18.15

П’ятниця з 9.00 до 17.00

Обідня перерва з 13.00 до 14.00

Вихідні – субота, неділя

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги Департамент регіонального розвитку облдержадміністрації: тел./факс (0412) 47-44-27

Е-mail: odaguba@meta.ua

Відділ енергозбереження департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації:
тел. (044) 47-46-87

Е-mail:lesya2410@ukr.net

Офіційний веб-сайт Житомирської обласної державної адміністрації: oda.zt.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;

Закон України «Про адміністративні послуги»

 

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 року № 609 “Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”

 

6. Акти центральних органів виконавчої влади Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.03.2017 №308 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання» (далі – Ліцензійні умови)

 

7. Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування Розпорядження голови облдержадміністрації від 26 червня 2018 року № 257 «Про створення комісії при обласній державній адміністрації з питань ліцензування»;

розпорядження голови облдержадміністрації від 20 квітня 2018 року № 151 «Про затвердження Положення про департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації»

Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Підставами для переоформлення ліцензії є :

Якщо ліцензіат припиняється в результаті злиття, приєднання чи перетворення і його правонаступник має намір провадити вид господарської діяльності, на провадження якого ліцензіат мав ліцензію, такий правонаступник має право для забезпечення завершення організаційних заходів, пов’язаних з одержанням нової ліцензії на його здійснення, провадити у строк, що не перевищує трьох місяців, такий вид господарської діяльності на підставі раніше виданої ліцензії. Після закінчення цього строку правонаступник зобов’язаний отримати нову ліцензію, а раніше видана ліцензія підлягає анулюванню.

Якщо ліцензіат припиняється в результаті поділу, то лише один правонаступник за згодою правонаступників має право провадити вид господарської діяльності, на провадження якого ліцензіат мав ліцензію. Такий правонаступник має право для забезпечення завершення організаційних заходів, пов’язаних з одержанням ліцензії на його провадження, провадити у строк, що не перевищує шести місяців, такий вид господарської діяльності на підставі раніше виданої ліцензії. Після закінчення цього строку правонаступник зобов’язаний отримати нову ліцензію, а раніше видана ліцензія підлягає анулюванню.

Право на здійснення виду господарської діяльності, на який отримано ліцензію, може переходити від ліцензіата, що був фізичною особою – підприємцем, до іншої фізичної особи, яка є її спадкоємцем. Така ліцензія ліцензіата підлягає у місячний строк переоформленню органом ліцензування на ім’я спадкоємця з дати набуття ним такого права, за умови відповідності спадкоємця вимогам відповідних ліцензійних умов. У разі виникнення такої підстави для переоформлення ліцензії спадкоємець зобов’язаний протягом місяця подати до органу ліцензування заяву про переоформлення ліцензії та документи (їх копії (фотокопії), засвідчені спадкоємцем), що підтверджують наявність підстав для переоформлення ліцензії

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Заява про переоформлення ліцензії.

Ліцензія (копії ліцензії) (у разі їх оформлення на паперових носіях)

 

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання заяви про переоформлення ліцензії.

Отримання рішення про переоформлення ліцензії.

Розміщення на офіційному сайті облдержадміністрації розпорядження голови облдержадміністрації про переоформлення ліцензії

 

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатна

 

12. Строк надання адміністративної послуги Строк прийняття рішення про переоформлення ліцензії становить сім робочих днів з дня одержання органом ліцензування заяви про переоформлення ліцензії

 

13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Підставою для прийняття рішення про відмову у переоформленні ліцензії за результатом розгляду заяви є:

1) Непереоформлена у встановлений строк ліцензія.

2) Встановлення невідповідності ліцензійним умовам.

3) Виявлення недостовірності даних у підтвердних документах. Не вважаються недостовірними дані, підстава наведення яких суб’єктом господарювання не могла бути для нього завідомо неналежною

 

14. Результат надання адміністративної послуги Запис про рішення органу ліцензування щодо переоформлення ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

* до часу внесення відомостей про ліцензування до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з дня оприлюднення прийнятого Житомирською облдержадміністрацією рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті: oda.zt.gov.ua

15. Способи отримання відповіді (результату) Отримання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

 

 

Директор департаменту

регіонального розвитку

облдержадміністрації                                                                               Євген КУЛЬЧИЦЬКИЙ

 

Версія для друку