Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформаційна картка адміністративної послуги анулювання ліцензій на право провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення

10 Травня 2019 • 12:39

Кіл-сть переглядів: 269

Додаток  3

до розпорядження голови облдержадміністрації

від 04.03.2019 №73

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

анулювання ліцензій на право провадження господарської

діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення

 (назва адміністративної послуги)

 

Житомирська обласна державна адміністрація

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1. Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 3/14, каб. 515

Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації

 

2. Режим роботи суб’єкта надання адміністративної послуги Понеділок – четвер з 9.00 до 18.15

П’ятниця з 9.00 до 15.00

Обідня перерва з 13.00 до 14.00

Вихідні – субота, неділя

 

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги тел./факс (0412) 47-44-27 (департамент регіонального розвитку облдержадміністрації)

Е-mail: odaguba@meta.ua

тел. (0412) 47-44-70 (відділ виробничо-технічний)

Е-mail: gkhKolesnyk@ukr.net

офіційний веб-сайт Житомирської обласної державної адміністрації: oda.zt.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України  «Про ліцензування видів господарської діяльності»;

Закон України  «Про адміністративні послуги»

 

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 року № 609 “Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”
6. Акти центральних органів виконавчої влади Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.03.2017 №307 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення»
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування Розпорядження голови облдержадміністрації від 26 червня 2018 року № 257 «Про створення комісії при обласній державній адміністрації з питань ліцензування»;

розпорядження голови облдержадміністрації від 20 квітня 2018 року №151 «Про затвердження Положення про департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації»

 

Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Підставами для анулювання ліцензії є :

заява ліцензіата про анулювання власної ліцензії;

наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи (державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця), крім випадку та строку, передбачених частиною четвертою статті 15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;

подання копії свідоцтва про смерть фізичної особи – підприємця (у разі відсутності правонаступника)

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Заява про анулювання ліцензії.

Ліцензія (копії ліцензії) (у разі їх оформлення на паперових носіях)

 

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання заяви про анулювання ліцензії.

Отримання рішення про анулювання ліцензії.

Розміщення на офіційному сайті облдержадміністрації розпорядження голови про анулювання ліцензії

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатна.

 

12. Строк надання адміністративної послуги Строк прийняття рішення про анулювання ліцензії становить п’ять робочих днів з дня одержання заяви про анулювання
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Підставою для прийняття рішення про відмову у анулюванні ліцензії за результатом розгляду заяви є:

заява ліцензіата про анулювання його ліцензії, що подана після видання органом ліцензування розпорядчого документа про проведення перевірки додержання таким ліцензіатом вимог ліцензійних умов і до закінчення строку;

перевірка та усунення порушень ліцензійних умов (у разі їх наявності);

у тридцять робочих днів після спливу терміну виконання ліцензіатом розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов (крім випадку видання протягом цього строку органом ліцензування розпорядчого документа про проведення позапланової перевірки виконання ліцензіатом розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов)

14. Результат надання адміністративної послуги Запис про рішення органу ліцензування щодо анулювання ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

15. Способи отримання відповіді (результату) Отримання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

 

 

 

Директор департаменту

регіонального розвитку

облдержадміністрації                                                                        Євген КУЛЬЧИЦЬКИЙ

 

Версія для друку