Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

#Безбарєрність: Інклюзивна освіта є важливими кроком для розвитку дитини

26 Березня 2024 • 15:00

Кіл-сть переглядів: 82

У сучасному світі, де інклюзивна освіта є не лише гаслом, а й важливими складовими громадського розвитку, питання навчання дітей з особливими освітніми потребами набуває особливого значення.

 

За останні роки дошкільні та загальноосвітні заклади Житомирщини стали не лише місцями навчання, а й центрами розвитку та виховання дітей з різними освітніми потребами. Загальна кількість дітей, які навчаються в інклюзивних умовах, свідчить про великий прорив у створенні адаптивних середовищ для навчання та розвитку.

 

На сьогодні в Житомирській області на інклюзивному навчанні у закладах загальносередньої освіти навчається 1849 дітей з особливими освітніми потребами, у закладах дошкільної освіти – 661 дитина.

 

У двох закладах загальносередньої освіти, а саме у містах Житомир та Бердичів функціонує 15 спеціалізованих класів, в яких навчається 115 дітей з особливими освітніми потребами. За індивідуальною формою навчання наразі навчається 483 учні.

 

Для учнів з особливими освітніми потребами умови для здобуття освіти на рівні з іншими дітьми, створюються максимально зручні умови, наразі облаштувано та обладнано 272 ресурсні кімнати. У цих кімнатах надаються індивідуальні та/або групові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги. Вони потрібні для психологічного розвантаження, соціально-побутового орієнтування та формування навичок самообслуговування. Ресурсні кімнати побудовані на принципах доступності та універсального дизайну.

 

Зокрема у навчальному 2023/2024 році діти з особливими потребами дошкільного віку мають можливість отримувати корекційні послуги, набувати навичок соціалізації, навчаючись в інклюзивних групах та класах, які функціонують у 117 садках та 332 школах на принципах рівності та доступності послуг, розвиткового середовища та універсального дизайну для кожної дитини.

 

 

Версія для друку