Оголошення про прийом кандидатур до складу регіональної комісії з розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
18 Квітня 2025 • 09:43
Кіл-сть переглядів: 34
Відповідно до пункту 10 Порядку та умов надання у 2025 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 березня 2025 р. № 284 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», обласна військова адміністрація оголошує про формування складу регіональної комісії з розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Для участі у роботі регіональної комісії запрошуються, з правом дорадчого голосу, уповноважені представники громадськості та інших установ, діяльність яких спрямована на захист прав дітей та розвиток форм виховання.
У заяві про включення до складу регіональної комісії кандидатам потрібно зазначити про себе таку інформацію:
рівень, ступінь освіти;
досвід діяльності у сфері захисту прав дітей, розвитку сімейних форм виховання;
займана посада в організації / установі, яку представляє кандидат;
делегування кандидата громадським обʼєднанням / іншою установою, яку він представляє, з додаванням відповідного листа-підтвердження.
Кінцевий строк заяви про включення до складу регіональної комісії – 18 квітня 2025 року.
Зауваження і пропозиції подаються в електронному вигляді (електронна адреса: sddep@sddep.zht.gov.ua).