Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Соціальна кампанія щодо боротьби з раком молочної залози “Обіцяй собі берегти себе”

20 Липня 2021 • 10:31

Кіл-сть переглядів: 440

За інформацією Центру громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України, Благодійний Фонд «Квітна» спільно з відомими українками ініціювали проведення в Україні соціальної кампанії щодо боротьби з раком молочної залози – «Обіцяй собі берегти себе».

 

Рак молочної залози – один із найпоширеніших типів онкологічних захворювань серед жіночого населення. Щороку від цієї хвороби помирають тисячі українок, і головна причина високої смертності – пізня діагностика. Регулярний самоогляд і щорічне відвідування мамолога допоможуть попередити хворобу або виявити її на ранній стадії. Саме цей меседж і є ключовим у проєкті: Сходи до мамолога – збережи життя.

 

«Обіцяй собі берегти себе» – соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. Головна мета кампанії – здорова і щаслива українка. Врятувати одне життя – значить врятувати все людство. Але рятувати інших потрібно, почавши з себе. Саме тому проєкт носить назву: Пообіцяй собі берегти себе.

 

Участь у проєкті беруть відомі українські жінки. Наші зірки власним прикладом показують, що важливо берегти себе і проходити обстеження. Це не страшно, це потрібно робити регулярно і всім. Кожна з учасниць проєкту – кумир для тієї чи іншої українки, тому їх меседжі часто працюють краще, ніж попередження лікарів.

 

Проєкт вже підтримали:

 

  • Василіса Фролова – телерадіоведуча;
  • Анна Різатдінова – бронзова призерка Олімпійських ігор з художньої гімнастики;
  • Аніта Луценко – телеведуча, тренер-мотиватор.

 

Свою участь у проєкті підтвердили: Джамала, Даша Малахова та інші українські селебрітіс.

 

Завдяки цій кампанії Благодійний Фонд «Квітна» має намір допомогти кожному українцю усвідомити особисту відповідальність за своє здоров’я і сформувати культуру профілактики раку молочної залози. В Україні дуже низький рівень поінформованості про РМЗ. Про цю хворобу соромляться говорити, рідко озвучують, про неї мовчать. Необхідно глобально і загальнонаціонального підняти питання захворювання, а головне – профілактики раку молочної залози.

 

Благодійний фонд «Квітна» закликає підтримати проєкт ЗМІ, комерційні та державні структури, кожного працедавця і кожного члена суспільства. Тільки спільними зусиллями ми можемо врятувати життя українських жінок.

 

Версія для друку