Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Безбар’єрність – це бачити людей серцем. Стартувала всеукраїнська комунікаційна кампанія

16 Листопада 2021 • 12:27

Кіл-сть переглядів: 122

В Україні стартувала соціальна комунікаційна кампанія з просування безбар’єрного спілкування. Одночасно в усіх областях з’явилися постери, які розкривають значення терміну «безбар’єрність» простими і зрозумілими образами.

 

Про безбар’єрність розповідається у десятьох варіантах: ходити на танці в будь-якому віці, зручно зайти в тролейбус з дитячим візком, коли на кріслі колісному можна дістатися всюди, інтернет не тільки в райцентрі, низькі пороги та широкі двері, коли небайдужий до проблем інших, коли сходинки не стають на заваді, гуляти містом усією родиною, велосипедні доріжки по всьому місту. А фінальне повідомлення торкається найкращого, що є в кожному з нас: безбар’єрність – це бачити людей серцем.

 

Таким чином розкривається нова філософія безбар’єрності – коли ми всі є невід’ємною частиною суспільства, в якому всім має бути комфортно незалежно від статі, віку, фізичних та інших відмінностей, де кожному забезпечені однакові права і можливості реалізації.

 

А розпочати пропонується з використання безбар’єрного спілкування – що це та «з чим його їсти» нам пропонується дізнатись у Довіднику безбар’єрності на сайті bf.in.ua.

 

Довідник безбар’єрності – це посібник, покликаний зафіксувати нові норми безбар’єрної мови та стати гідом з коректного спілкування, цей проєкт реалізований за ініціативи першої леді Олени Зеленської.

«У комунікації приховано набагато більше сенсів, ніж нам здається. Цей Довідник допоможе розкрити нові, додаткові смисли, коли в центрі уваги – людина та її різноманіття. І це стане першим кроком у формуванні нової етики спілкування», – зазначила Олена Зеленська під час презентації Довідника журналістам і головним редакторам провідних українських медіа у вересні.

Завдання кампанії – достукатися до сердець українців, щоб ми ламали стереотипи та упередження у міжособистісному спілкуванні і використовували повагу до кожної людини. Ця кампанія примушує замислитися, щоб усвідомити просту істину: наші відмінності – це наша перевага. Тільки різними ми стаємо повноцінними.

 

Партнерами проєкту «Довідник безбар’єрності» виступили ДТЕК, Danone, Fairmont Grand Hotel Kyiv, Inka, 1+1 media, Доступно.UA, Happy Today.

 

Версія для друку