Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Держкомтелерадіо започатковує проект на підтримку державних та комунальних ЗМІ, що реформуються у першому етапі

20 Липня 2016 • 07:19

Кіл-сть переглядів: 550

1Державний комітет телебачення і радіомовлення України разом із координатором проектів ОБСЄ в Україні започатковує проект «Підтримка сталого розвитку реформування державних та комунальних ЗМІ».

 

Проект розраховано на державні та комунальні ЗМІ, які беруть участь у першому етапі реформування. Його мета – підтримати сталість друкованих медіа, які перебувають у процесі переходу від державної та комунальної форм власності до приватної. У ході проекту буде відібрано обмежену кількість (до шести) редакцій друкованих державних або комунальних ЗМІ, залучених до першого етапу реформування, яким в подальшому надаватиметься експертна та методична підтримка. Запитувачем та головним партнером проекту є Державний комітет телебачення і радіомовлення України.

 

Для кожного медіа окремо, з огляду на його специфіку, буде проведено маркетингове дослідження та аналіз аудиторії, на базі яких експертами буде підготовлено стратегії розвитку та навчально-тренінговий план із залученням українських та міжнародних фахівців. Навчання передбачатиме три компоненти: медіа як бізнес (для головних редакторів, бухгалтерів, керуючого персоналу), виробництво  контенту (для журналістів) тамультимедійність (вихід з офф-лайну в он-лайн, веб-сайти, соцмережі, ін.).

 

Для участі у конкурсі від державних та комунальних друкованих ЗМІ потрібно до 15  серпня 2016 року подати наступні документи:

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію друкованого ЗМІ;
  • анкета до участі у проекті (додається);
  • декілька примірників видання за різні дати виходу протягом останніх 6 місяців;
  • супровідний лист у довільній формі.

За результатами розгляду поданих документів враховуватиметься наступне:

 

1. Обсяг та зміст наданого пакета документів. Заявка повинна бути повною та відображати професійний рівень та мотивацію видання. 

 

2. Чітке бачення розвитку: як само видання планує розвиватися, і чому саме так?

 

3. Чітке бачення потреб: що саме видання просить у донора, як цю допомогу використає, і як ця допомога вплине на посилення економічної незалежності та стійкості видання?

 

4. Чітке розуміння виданням потреб свого читача, своєї конкурентної позиції, сильних та слабких сторін.

 

5. Наявність у видання команди у поточний момент та її функціонал.

 

6. Стійкість видання у поточний момент (обсяг дотацій  з місцевого бюджету).

 

З метою забезпечення різноманітності формату залучених видань та розроблених стратегій, також братимуться до уваги сфера розповсюдження видань: місцева (в межах однієї області, обласного центру або двох і більше сільських районів, одного міста, району, або окремих населених пунктів), регіональна (дві і більше областей) та їх географія (Центр, Північ, Південь, Схід, Захід України).

 

Інформація подається в паперовому (01030, Київ, вул. Стрілецька, 16) та електронному вигляді media.konkurs2016@gmail.com у форматі: супровідний лист про участь в проекті (PDF), копія свідоцтва про державну реєстрацію друкованого ЗМІ (PDF), анкета участі у проекті (Word).

Версія для друку