Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

До уваги керівників підприємств та представників громадських організацій!

16 Лютого 2016 • 09:45

Кіл-сть переглядів: 743

22 лютого 2016 року об 11-00 год. в малій залі Житомирської облдержадміністрації відбудеться бізнес-зустріч з Європейським банком реконструкції та розвитку.

 

Під час заходу будуть презентовані можливості, які надає ЄБРР для розвитку малого та середнього бізнесу, на що і як підприємці можуть отримати гранти ЄБРР, а також про програми з просування експорту та спеціальну програму для жінок-підприємців.

 

На зустріч запрошуються керівники малих і середніх підприємств із будь-якого сектору економіки (окрім фінансового, страхового, тютюнового, міцних алкогольних напоїв, грального та військово-промислового секторів) і які відповідають одночасно таким критеріям:

  • компанія або фізична особа-підприємець працює на ринку більше двох років та має позитивну динаміку розвитку;
  • приватна власність в якій більше 50% належить громадянам України;
  • у штаті працює від 10 до 250 працівників;
  • належна ділова репутація та бажання вдосконалювати та розвивати власну справу.

Також запрошуються українські консалтингові компанії та незалежні консультанти із різних сфер (за винятком юридичних питань та оподаткування), одним із напрямів діяльності яких є здійснення фахової експертизи.

 

Пропозиції від представників малого та середнього бізнесу, громадських організацій, об’єднань підприємців, бажаючих взяти участь у зазначеній зустрічі, просимо надати до 17.02.2016 року в електронному вигляді департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації на адресу: rynok_zt@ukr.net, відповідно до реєстраційної форми.

 

Детальна інформація щодо бізнес-зустрічі та консультування суб’єктів малого і середнього бізнесу: https://uk-ua.facebook.com/ebrdbasukraine.

 

Реєстрація учасників з 10.30 год.

Версія для друку