Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Електронне адміністрування – вимога часу

22 Грудня 2015 • 12:31

Кіл-сть переглядів: 783

Сьогодні у малій залі Житомирської ОДА обговорювали сферу надання адміністративних послуг в області та можливості переведення їх в електронний формат.

 

Питання електронного адміністрування послуг є сьогодні надзвичайно актуальним як для бізнесу, так і для громадськості.

 

«Чим швидше ми перейдемо на електронний документообіг, тим ефективніше ми будемо працювати», – зазначив перший заступник голови Житомирської ОДА Геннадій Дмитренко.

 

Реалізація цього проекту сприятиме підвищенню якості надання адміністративних послуг, утворенню прозорих умов для їх отримання, унеможливить корупцію та забезпечить рівність умов для споживачів.

 

Громадська організація «Технології проти корупції» презентувала набутий досвід у цьому напрямку. Усі учасники наради ознайомилися з механізмами переведення адміністративних послуг в електронний формат.

 

«У державних службовців з’явиться більше часу для практичного виконання нагальних завдань, якщо перейдуть на електронний документообіг. Це полегшує роботу, тому що ви можете спостерігати за усіма процесами реєстрації документів у режимі онлайн», – сказав під час свого виступу заступник голови правління КБ «ПриватБанку» Дмитро Дубілет.

Версія для друку