Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Геннадій Зубко: В Україні понад 3 тисячі шкіл мають інклюзивні класи

05 Липня 2017 • 06:43

Кіл-сть переглядів: 474

1Впровадження стандартів щодо ресурсної кімнати, медіатеки та інклюзивного класу, що запроваджуються у середніх школах України – нагальне і важливе питання. Це має бути системна робота у відповідності із якісними європейськими стандартами. Створення інфраструктури нового освітнього простору: доріг, спортивних майданчиків, зон відпочинку, вимагає відповідного внутрішнього середовища, яке би сприяло розвитку дітей із особливими потребами.

 

Про це наголосив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко під час прес-конференції щодо інклюзивної освіти в Україні.

 

«Більше 3 тисяч шкіл України уже створили інклюзивні класи. Там навчається понад 7 тисяч дітей із особливими освітніми потребами. Маємо ще багато роботи, адже не всі діти із особливими потребами наразі охоплені навчанням у ЗОШ», – підкреслив Зубко.

 

Він назвав лідерів зі створення інклюзивного навчання: Київську, Волинську, Дніпропетровську і Житомирську області. «Для регіонів є важливою методична допомога БФ Марини Порошенко, а також експертів. Зі свого боку, ми рекомендуємо школам, які наразі реконструюють і готують вводити в експлуатацію, передбачати спеціалізований внутрішній і навколишній дизайн», – зауважив Геннадій Зубко.

 

Він підкреслив, що Мінрегіон спільно з Міносвіти запроваджують в Україні проект нового освітнього простору. «Реформа середньої освіти і процеси створення нової української школи передбачають створення відповідного середовища усередині освітніх закладів, так і інфраструктури навколо опорних шкіл. Місцеві бюджети вже мають для цього необхідні кошти. Маємо гарний приклад Дніпропетровської області, де за кошти місцевого бюджету будують школи і дитсадки, які відповідають сучасним вимогам якості, безпеки і комфорту», – сказав Зубко.

 

«Інклюзивні класи мають супроводжувати ресурсна кімната і медіатека. Це – відносно невеликі кошти, спрямовані на модернізацію або реконструкцію шкільного закладу. Але ми мусимо це зробити, аби діти з особливими освітніми потребами спілкувалися зі своїми однолітками, не замикалися у закритому просторі індивідуального навчання. Для впровадження інклюзії маємо кілька джерел фінансування: кошти ДФРР, субвенцію на формування інфраструктури ОТГ, субвенцію із держбюджету на соціально-економічний розвиток, освітню субвенцію, місцеві бюджети, кошти міжнародної технічної допомоги», – наголосив Геннадій Зубко.

 

Віце-прем’єр подякував Марині Порошенко та її Благодійному Фонду за співпрацю і методичну допомогу щодо проекту створення ресурсних кімнат і медіатек. Він підкреслив, що сьогодні Урядом прийняте рішення про перерозподіл субвенції місцевими бюджетам обсягом більше 30 млн грн на забезпечення освіти дітей із особливими потребами. «Будемо і надалі створювати умови навчання дітей із особливими потребами в інклюзивних класах, а також забезпечувати їх усім необхідним», – зазначив Зубко.

 

Нагадаємо, що голова Житомирської ОДА Ігор Гундич сказав, що за наступні 2 роки 6 шкіл області будуть комплексно переформатовані під умови Нового освітнього простору.

Версія для друку