Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

У Бердичеві та Новограді-Волинському можна укласти «Шлюб за добу»

07 Грудня 2018 • 09:12

Кіл-сть переглядів: 650

Відучора до проекту Міністерства юстиції України «Шлюб за добу» приєдналося ще два міста Житомирської області – Бердичів та Новоград-Волинський. Загалом взяти шлюб всього за 24 години можна 5 містах області. Ще у 2017 році проект з експрес-реєстрації стартував у Житомирі, Коростені та Радомишлі.

 

Відтепер швидко укласти шлюб можна вже в п’яти містах області: Житомир, Коростень, Радомишль, Бердичів та Новоград-Волинський. У перших трьох містах з 2017 року зареєстрували «швидкий» шлюб понад 900 пар.

 

Проект «Шлюб за добу» передбачає можливість проведення державної реєстрації шлюбу у місці та у строк, визначений заявниками, у тому числі в день подання відповідної заяви.

 

Механізм надання такої послуги доволі простий: чоловік та жінка, за умови досягнення шлюбного віку або отримання в судовому порядку прав на шлюб, звертаються до організатора державної реєстрації шлюбу (незалежно від місця проживання та громадянства), обирають дату та час реєстрації, узгоджують з організатором всі процедурні питання. Після цього між організатором і заявниками укладається договір у письмовій формі, подається заявка на проведення державної реєстрації шлюбу, сплачується державне мито та платні послуги.

 

Нареченим необхідно підготувати та надати такі документи:

 

1. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства. У разі, якщо заявником є іноземець, особа без громадянства, додається документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території України.

 

2. У разі, якщо заявники або один з них раніше перебували у шлюбі – документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо).

 

3. Документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами на українську мову, засвідченому в установленому порядку (вірність документів має бути засвідчена дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом).

 

Подана заявка невідкладно передається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану перевіряє документи, складає та надає на підписання нареченим заяву про державну реєстрацію шлюбу, після чого забезпечує проведення державної реєстрації шлюбу, в тому числі урочистої церемонії весілля у місці та в певний час, що були обрані нареченими. На підтвердження проведеної державної реєстрації видаються свідоцтва про шлюб. Відомості про реєстрацію шлюбу вносяться до Державного реєстру актів цивільного стану громадян у встановленому законодавством порядку.

 

Державна реєстрація шлюбу за скороченою процедурою доступна за такими адресами:

 

м. Житомир, вул. Мала Бердичівська,16а, тел. (093) 25 55 303, (096) 50 38 229.

 

м. Коростень, вул. Грушевського, 3, тел. (067) 772 76 34, (04142) 4 33 47.

 

м. Радомишль, вул. Плетенецька, 15, тел. (097) 622 17 30

 

 м. Бердичів, вул. Руська, 4. 

 

м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 6.   

 

Протягом 24 годин дані про реєстрацію шлюбу вже будуть внесені до реєстру. Видача свідоцтва про шлюб – протягом дня. Якщо потрібно ще швидше, то свідоцтво можуть зробити за півдня. Послуги експрес-реєстрації шлюбу оплачуються нареченими. Вартість реєстрації шлюбу у будні може бути від 1 тис. грн, а у вихідні – від 1,5 тис. грн.

 

 

 

Версія для друку