Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Ігор Гундич керівникам територіальних управлінь: Такий підхід не пройде

22 Лютого 2017 • 13:48

Кіл-сть переглядів: 821

1Жорстко і недвозначно відреагував голова ОДА Ігор Гундич на скарги інвесторів щодо роботи територіальних органів у Житомирській області.

 

Зокрема, звернення стосувалися управлінь Держгеокадастру, Держпраці, Держекоінспекції та Державної архітектурно-будівельної інспекції.

Хоч вони і не перебувають у прямому підпорядкуванні керівництва області, Ігор Гундич націлений скоординувати їхню роботу на більш ефективний результат та співпрацю з бізнесом, який дає робочі місця, інвестиції та платить податки в бюджет області.

Сьогодні, 22 лютого 2017 року, керівник області мав серйозну розмову з представниками територіальних управлінь у присутності представників бізнесу, що входять до складу Ради інвесторів.

«Я не прихильник “телефонного права”, коли потрібно дзвонити до територіальних органів і просити їх виконувати свою роботу. Свої функції ви, шановні управління Держгеокадастру, Держпраці, Держекоінспекції та Державної архітектурно-будівельної інспекції, маєте виконувати як годинники, а не ставити палки в колеса бізнесу і громадянам. Будь ласка, робіть все для того, щоб підприємці мені не дзвонили і не скаржилися!», – сказав керівник області територіалам.

Голова ОДА додав, що у разі подальшого надходження скарг, змушений буде вдатися до більш жорстких дій.

«Якщо ви думаєте, що мені не підпорядковуєтеся, а тому можна робити що завгодно – такого не буде! Я кажу вам це чітко і відповідально. Це стосується поки що чотирьох територіальних органів, на які більше всього надходить скарг. Сподіваюся, ті, хто треба, мене почули», – сказав Ігор Гундич.

Нагадаємо, сьогодні відбулося засідання Ради інвесторів, де представники бізнесу висловилися щодо проблемних питань. Голова ОДА Ігор Гундич запевнив інвесторів, що забезпечить їм максимальну підтримку – 100% їх звернень мають бути вирішеними.

Версія для друку