На підсумковій колегії департамент фінансів ОДА прозвітував про роботу за 2018-й рік
22 Лютого 2019 • 15:43
Кіл-сть переглядів: 403
Департамент фінансів Житомирської облдержадміністрації провів підсумкову колегію, на якій підвели підсумки роботи за 2018 рік.
Учасниками колегії стали керівники фінансових департаментів, управлінь та відділів районів і ОТГ Житомирщини. Проходила колегія під головуванням директора департаменту фінансів ОДА Леоніда Мініча. Долучилися до роботи колегії заступник голови облдержадміністрації Ярослав Лагута та голова обласної ради Володимир Ширма.
Звертаючись до учасників колегії, Ярослав Лагута зазначив:
«Визначаючи напрямки роботи на 2019-й рік, звертайте увагу на всі сфери, без зосередження лише на пріоритетних. На сьогодні вчасне фінансування – це запорука вдалого виконання всіх планів. Бажаю успіху».
На початку роботи колегії працівникам фінансових департаментів, управлінь та відділів районів і ОТГ області було вручено подяки та грамоти за високі досягнення у роботі.
Звітував про роботу за 2018-й рік директор департаменту фінансів облдержадміністрації Леонід Мініч:
«Процес виконання бюджету протягом усього 2018-го року був досить складним і напруженим, але загальний результат роботи – позитивний. Забезпечено стабільне функціонування усіх 4,1 тис. установ та закладів, які фінансувалися з місцевих бюджетів області. А це і належна виплата заробітної плати 88,1 тис. працівникам, стипендій, допомог, відповідні розрахунки за спожиті енергоносії, надані пільги та субсидії населенню».
За 2018-й рік, без урахування трансфертів з державного бюджету, до загального фонду місцевих бюджетів надійшло 5950,8 млн грн, що на 151,1 млн грн більше затверджених планових показників. До загального фонду бюджету області з державного бюджету у 2018 році надійшло субвенцій у сумі 9 458,7 млн грн.
Минулого року на утримання закладів соціально-культурного призначення, виплату допомог, надання пільг та субсидій населенню спрямовано 88,1 відсотка обсягу видатків загального фонду бюджету області – 13 266,2 млн грн.
Також у ході роботи колегії було обговорено:
- підсумки запровадження ґендерно-орієнтованого бюджетування в Житомирській області;
- виявлені гендерні проблеми у галузях «Освіта», «Охорона здоров’я» та «Соціальний захист»;
- заходи з впровадження ґендерно-орієнтованого бюджетування в бюджетний процес з використанням Методичних рекомендацій, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 02.01.2019 №1.
Проходило засідання колегії сьогодні, 22 лютого, в Житомирській облдержадміністрації.