Підсумки урядової комунікаційної платформи «Єдиний голос» за 2018 рік
12 Лютого 2019 • 08:20
Кіл-сть переглядів: 234
У рамках єдиної урядової комунікаційної стратегії «Єдиний голос» підбито підсумки роботи у 2018 році. Так, у минулому році було проведено понад 40 зустрічей комунікаційників держорганів, у яких взяли участь понад 80 провідних фахівців у різних галузях – від відомих журналістів до міжнародних експертів.
За цей час було реалізовано чимало проектів, серед яких найуспішнішою є маркетингова кампанія Уряду Ukraine NOW. Кабінет Міністрів України схвалив бренд «Ukraine NOW», який був створений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики. Бренд стане основою для позиціонування України в світі. Його логотип створено таким чином, щоб його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, а й навіть як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків.
На цей рік також маємо великі плани, реалізація деяких вже розпочалася. Рухаємось вперед до нових горизонтів.