Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

На Житомирщині стартує кампанія з безпеки дорожнього руху

16 Листопада 2016 • 14:26

Кіл-сть переглядів: 660

865413У Житомирі сьогодні, 16 листопада, відбулась прес-конференція щодо проведення інформаційної кампанії з безпеки дорожнього руху в рамках проекту «Модернізація та підвищення системи безпеки дорожньої мережі в Україні».

 

Участь в заході взяв заступник голови Житомирської облдержадміністрації Ярослав Лагута, заступник міського голови Дмитро Ткачук, керівник проекту Ерік Хойруп, експерт з комунікацій та кампаній з дорожньої безпеки Барбара Крол. А також організатори моніторингу швидкості автомобілів на території області – директор компанії «AxxonSoft» Олександр Курінний та старший викладач кафедри автомобілів та автомобільного господарства Житомирського державного технологiчного університету Володимир Шумляківський.

 

Заступник голови облдержадміністрації Ярослав Лагута, вітаючи керівників проекту та присутніх ЗМІ, зазначив: «Питання безпеки на дорозі набагато ширше, ніж здається на перший погляд. Тому що стосується не лише поліції та дорожньої служби. Це стосується цілого спектру соціальних та гуманітарних питань, найперше –  здоров’я та життя жителів Житомирщини. І закликаю всіх присутніх бути активними в обговоренні цього питання».

 

За словами керівників проекту, з метою привернення максимальної уваги водіїв та інших учасників дорожнього руху перша інформаційна кампанія розпочинається саме у період проведення Глобального тижня з безпеки дорожнього руху, що розпочався листопада.

 

Упродовж минулих двох місяців було проведено підготовчу роботу – кількісні та якісні дослідження в Житомирській області та на національному рівні. Виходячи з результатів досліджень та аналізу, було обрано основний фактор ризику – швидкість, та визначено головну цільову групу – чоловіки 30-45 років.

 

Інформкампанія розроблена таким чином, щоб її презентація одночасно відбуватиметься у всіх засобах масової інформації області. А саме – в радіо- та телеефірах, на сторінках інтернет-видань, на білбордах та сітілайтах, в роздаткових матеріалах, плакатах, сувенірах тощо.

 

Проект фінансується Європейським Інвестиційним Банком (ЄІБ) та Цільовим фондом технічної підтримки Східного Партнерства (EPTATF).

 

Довідково: Проект «Модернізація та підвищення системи безпеки дорожньої мережі в Україні» було розпочато в січні 2016 року і триватиме він 3 роки. Реалізацію проекту здійснює консорціум на чолі з групою Egis.

 

Це проект технічної підтримки для гармонізації законодавства України з нормативно-правовою базою ЄС та ЄЕК ООН, а також для вдосконалення практики проектування більш безпечних автомобільних доріг в Україні. Весь другий компонент проекту сфокусований на підвищення безпеки учасників дорожнього руху – грунтований на найкращих європейських практиках про соціальні компанії для мінімізації головних факторів ризику на дорогах.

 

Основна мета проекту – сприяння зниженню дорожньо-транспортного травматизму та смертності на дорогах України.

 

Проект складається з 2-х основних компонентів:

• Підвищення безпеки доріг;

• Підвищення безпеки учасників дорожнього руху.

 

Інформаційна кампанія з безпеки дорожнього руху відповідно до найкращих практик ЄС:

• базується на фактах (проаналізовано наявні статистичні дані та проведено додаткове соціальне дослідження);

• спрямована на один фактор ризику (обрано швидкість);

• стосується однієї цільової групи (чоловіки 30-45 років);

• використовує всеохоплюючий медійний підхід (для всіх засобів масової інформації – телебачення, радіо, зовнішньої реклами, інтернету, додаткові матеріали (сувеніри), книжка для дітей та батьків);

• співпрацює з усіма основними зацікавленими сторонами;

• проводить роботу по залученню партнерів (проект по моніторингу швидкості, який проводився разом Житомирською облдержадміністрацією та Житомирським державним технологічним університетом);

• підтримує впровадження відповідного правозастосування;

• буде проведена оцінка ефективності кампанії.

Версія для друку