Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Обласний медичний консультативно-діагностичний центр – відповідність найвищим стандартам якості

12 Лютого 2016 • 09:19

Кіл-сть переглядів: 825

У 2014 році в Комунальній установі «Обласний медичний консультативно-діагностичний центр» Житомирської обласної ради започатковано впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги», втілення якої тривало майже 2 роки.

 

Стандарти ISO серії 9000 на системи управління якістю (СУЯ) більше двадцяти років застосовуються організаціями самих різних галузей економіки для підтвердження здатності постійного задоволення вимог споживачів. Впроваджені на їх основі системи підтримують репутацію організацій в умовах конкурентного середовища, створюють базу для постійного розвитку та вдосконалення.

 

Впровадження СУЯ переслідує дві головні мети:

 

  • перша й основна – поліпшення, впорядкування, оптимізація роботи закладу, забезпечення умов для надання конкурентоспроможних медичних послуг, підвищення ефективності лікувально-діагностичного процесу;
  • друга загальна мета впровадження – продемонструвати пацієнтам, що центр може стабільно надавати медичні послуги необхідного рівня якості, які задовольняють вимоги споживачів.

Як показує практика, заклади охорони здоров’я використовують впровадження системи управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001 для підвищення довіри з боку пацієнтів та інших зацікавлених сторін, оптимізації своєї роботи, залучення уваги страхових компаній, що має особливе значення в умовах зростаючої конкуренції в сегменті ринку медичних послуг.

 

Отже, впровадження сучасних систем управління згідно з ДСТУ ISO 9001 – є одним із шляхів вирішення питання підвищення якості медичних послуг в діагностичному центрі.

 

У січні 2016 року КУ «Обласний медичний консультативно-діагностичний центр» Житомирської обласної ради отримав сертифікат на систему управління якістю та підтвердив відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2009.

 

Діюча система управління якістю дозволяє істотно спростити впровадження нових послуг, тому що процес планування тієї чи іншої дії детально роз’яснюється у внутрішніх вимогах. Є чіткі рекомендації щодо ресурсів, які треба задіяти, щоб в кінцевому підсумку отримати якісне виконання, значно спрощується з адміністративної точки зору процес навчання персоналу, і, що важливо, працівники знають, як правильно взаємодіяти і конструктивно вирішувати можливі проблеми.

 

2

Версія для друку