Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Передача повноважень державної реєстрації у міста обласного значення та райони

25 Лютого 2016 • 12:45

Кіл-сть переглядів: 1 015

Сьогодні, 25 лютого, під час наради під керівництвом голови ОДА Сергія Машковського розглянули питання Функціонування центрів надання адміністративних послуг у Житомирській області та децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, реєстрацію юридичних та фізичних осіб.

 

В усіх 23 районах і 5 містах області діють та надають послуги центри надання адміністративних послуг.

 

За 2015 рік ЦНАПами надано 246 тис. послуг, що в 3 рази перевищує кількість наданих послуг за 2014 рік (майже 77 тис. послуг).

 

З 1 січня 2016 року набули чинності Закони України: від 26.11.2015 №834-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та від 26.11.2015 №835-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

 

Ці закони розширюють коло суб’єктів державної реєстрації, до яких належать органи місцевого самоврядування, районні державні адміністрації, нотаріуси, акредитовані суб’єкти, а отже виникає необхідність проведення процедури прийняття повноважень з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно від територіальних органів юстиції, які на даний час виконують функції з державної реєстрації.

 

«Адміністративний збір буде надходити у ваші райони, для цього потрібно правильно вказувати рахунок районного бюджету», – зазначила директор департаменту фінансів ОДА Ганна Ємченко.

 

На сьогоднішній день лише м. Житомир та м. Бердичів підготували документи для прийняття повноважень.

 

«Термін для передачі-прийняття повноважень сплине швидко, тому закликаємо вас не гаяти час, а починати готувати усі документи», – наголосив перший заступник голови ОДА Геннадій Дмитренко.

 

Нагадаємо, що на нараді також обговорили питання шефської допомоги Збройним Силам України та забезпечення виконання завдань, визначених Президентом України з формування контрактної армії.

 

1

 

1

 

1

Версія для друку