Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Південно-Західна залізниця увійшла до топ-5 державних кампаній

17 Вересня 2015 • 11:55

Кіл-сть переглядів: 669

Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» за підтримки посольства Нідерландів в Україні провели дослідження з визначення індексу прозорості.

 

За спеціальною методологією експерти проаналізували сайти державних компаній України. Були оцінені сайти 60 державних компаній.

 

Досліджувалися держкомпанії з найбільшими активами та державні банки, установи культури та спорту, а також інші підприємства, які раніше увійшли до топ-100 найбільших компаній України за рівнем доходу.

 

Південно-Західна залізниця загалом посіла 16 позицію, а за рівнем розкриття інформації за параметром «Зміст» вона увійшла до топ-5 державних кампаній, зокрема, її сайт єдиний з державних кампаній містить інформацію щодо політики з гендерної рівності.

 

Марина Саприкіна, керівник Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності», зауважила: «Тільки на сайтах трьох компаній – Укрзалізниці, Південно-Західної залізниці та «Турбоатому» – надається інформація щодо результатів впровадження політики розвитку персоналу, а саме: кількісні дані політики з навчання кадрів, показники роботи закладів культури, спорту, оздоровчих закладів компанії тощо»

 

 

 

Довідково:

Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності»» – незалежна експертна організація з розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні, яка об’єднує 38 компаній.

У ході оцінювання сайтів державних компаній враховувалися три компоненти: «Зміст», «Стратегія і звітність» та «Навігація». Так до параметру «Зміст» належить наявність на сайті компанії повної інформації з основних аспектів соціальної відповідальності: питань корпоративного управління, трудових відносин, дотримання прав людини, екологічної політики, чесних операційних практик, відносин зі стейкхолдерами тощо. Компонент «Стратегія та звітність» враховує оприлюднення на сайті компанії бізнес-стратегії та стратегії з корпоративної соціальної відповідальності, різні типи звітності, а «Навігація» – зручність доступу до будь-якої інформації про соціальну відповідальність компанії.

 

Версія для друку