Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Постачальники послуг зобов’язані зараховувати зекономлені субсидії у рахунки наступних платежів

16 Листопада 2016 • 15:14

Кіл-сть переглядів: 659

46535131За інформацією департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації станом на 11 листопада 2016 р. житлову субсидію отримує 233 тис. 391 домогосподарство Житомирщини.

 

В разі, якщо сума субсидії, яку держава надала громадянам для оплати комунальних послуг в розмірі соціальних нормативів, і яка не використана у минулому місяці родиною внаслідок економії електроенергії, газу чи води, має зараховуватися постачальником послуги у рахунок плати за послуги наступних розрахункових періодів, у тому числі обов’язкової частки платежу.

 

Якщо виконавець житлово-комунальної послуги «ігнорує» зекономлену субсидію і нараховує інакше, він порушує діюче законодавство (постанова КМУ № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»).

 

Відтак, якщо сім’я використала менше, ніж встановлено соціальним нормативом, у наступному місяці вона має право на те, щоб зекономлені кошти були зараховані у рахунок наступнихплатежів, в тому числі обов’язкової плати за комуналку. Скажімо, у жовтні  обов’язковий платіж становить 1000 гривень за соціальною нормою 400 кубів газу, а фактично використано лише 100 кубів. Залишок – 300 кубів – можна використати у більш холодні місяці, до прикладу у грудні-січні. При цьому, не потрібно нікому нічого повідомляти – ці суми зазначаються у платіжці як переплата (з мінусом).

 

Крім того, сума зекономленої субсидії не впливає на розрахунок розміру обов’язкової плати за комунальні послуги. Він визначається виходячи з сукупного доходу сім’ї та інформації про тарифи від надавачів послуг і не змінюється протягом періоду отримання субсидії.

 

У випадку порушення таких прав, українці можуть звертатися із скаргами до керівників органів влади на місцях або органів місцевого самоврядування. Там допоможуть врегулювати ситуацію із неправомірним нарахуванням коштів у випадку, якщо на рахунку домогосподарства числиться зекономлена субсидія.

 

Якщо у вас є запитання щодо оформлення субсидії, звертайтеся за телефоном «гарячої лінії»: (0412) 24-34-14, 24-14-08.

 

Нагадаємо про те, що робити, якщо програма житлових субсидій на вас не поширюється.

Версія для друку