Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Прозорість та підзвітність: До житомирської ОВА у період січень-березень цього року надійшло 95 запитів на інформацію

07 Квітня 2025 • 16:03

Кіл-сть переглядів: 112

Про це інформує керівник апарату Житомирської ОВА Олег Шарварко.

 

Так, протягом січня-березня 2025 року запити на інформацію, розпорядником якої є Житомирська обласна військова адміністрація, розглядалися відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній військовій адміністрації.

 

За вказаний період до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 95 запитів на інформацію, в яких порушено 128 питань, що на 7 запитів більше, порівняно з відповідним періодом 2024 року (88 запитів).

 

З них:

  • від фізичних осіб – 35 запитів;
  • від юридичних осіб – 17 запитів;
  • від медіа – 19 запитів;
  • від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 24 запити.

Електронною поштою надійшло – 93 запити або 98 % від загальної кількості, поштою – 2 запити або 2 % від загальної кількості.

 

Результати розгляду запитів на інформацію:

 

  • задоволено – 78 запитів або 82 % від загальної кількості;
  • надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 7 запитів або 7,4 % від загальної кількості;
  • відмовлено у розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 5 запитів або 5,3 % від загальної кількості;
  • перебуває на розгляді – 5 запитів або 5,3 % від загальної кількості.

 

Найбільш запитувані види публічної інформації:

 

  • соціологічна – 47 запитів;
  • довідково-енциклопедична – 17 запитів;
  • статистична – 7 запитів;
  • інформація про стан довкілля – 5 запитів;
  • інші види інформації – 12 запитів.

 

Найчастіше запитували інформацію:

 

  • про реалізацію програм соціально-економічного розвитку області – 13 запитів (13,7 %);
  • про використання коштів обласного бюджету – 9 запитів (9,5%);
  • про реалізацію програм соціального захисту внутрішньо переміщених осіб – 8 запитів (8,4);
  • про стан екології та захист навколишнього середовища – 5 запитів (5,3 %) тощо.

 

Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.

Версія для друку