Прозорість та підзвітність: До житомирської ОВА у період січень-березень цього року надійшло 95 запитів на інформацію

07 Квітня 2025 • 16:03
Кіл-сть переглядів: 112
Про це інформує керівник апарату Житомирської ОВА Олег Шарварко.
Так, протягом січня-березня 2025 року запити на інформацію, розпорядником якої є Житомирська обласна військова адміністрація, розглядалися відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній військовій адміністрації.
За вказаний період до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 95 запитів на інформацію, в яких порушено 128 питань, що на 7 запитів більше, порівняно з відповідним періодом 2024 року (88 запитів).
З них:
- від фізичних осіб – 35 запитів;
- від юридичних осіб – 17 запитів;
- від медіа – 19 запитів;
- від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 24 запити.
Електронною поштою надійшло – 93 запити або 98 % від загальної кількості, поштою – 2 запити або 2 % від загальної кількості.
Результати розгляду запитів на інформацію:
- задоволено – 78 запитів або 82 % від загальної кількості;
- надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 7 запитів або 7,4 % від загальної кількості;
- відмовлено у розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 5 запитів або 5,3 % від загальної кількості;
- перебуває на розгляді – 5 запитів або 5,3 % від загальної кількості.
Найбільш запитувані види публічної інформації:
- соціологічна – 47 запитів;
- довідково-енциклопедична – 17 запитів;
- статистична – 7 запитів;
- інформація про стан довкілля – 5 запитів;
- інші види інформації – 12 запитів.
Найчастіше запитували інформацію:
- про реалізацію програм соціально-економічного розвитку області – 13 запитів (13,7 %);
- про використання коштів обласного бюджету – 9 запитів (9,5%);
- про реалізацію програм соціального захисту внутрішньо переміщених осіб – 8 запитів (8,4);
- про стан екології та захист навколишнього середовища – 5 запитів (5,3 %) тощо.
Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.