Прозорість та підзвітність: у Житомирській ОВА відбулася нарада щодо організації роботи із запобігання та виявлення корупції
![](https://oda.zht.gov.ua/wp-content/uploads/2024/05/DSC_9674-1024x683.jpg)
22 Травня 2024 • 15:54
Кіл-сть переглядів: 403
Сьогодні, 22 травня, у Житомирській ОВА під головуванням завідувача сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату Житомирської обласної військової адміністрації Олега Хабчука відбулася нарада з представниками структурних підрозділів ОВА щодо організації роботи із запобігання та виявлення корупції.
Зокрема, Олег Хабчук звернув увагу на здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню та нагадав про алгоритм повідомлення працівниками об’єкта про конфлікт інтересів, роботу близьких осіб.
Також, обговорили процедуру письмового повідомлення працівниками об’єкта про наявність/відсутність приватних інтересів перед початком їхньої роботи у комісіях, робочих групах, тощо.
Щодо роботи уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції було акцентовано увагу, що уповноважений призначається розпорядчим документом, затверджується положення про уповноважений підрозділ або особу з питань запобігання та виявлення корупції, посадові інструкції керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи), інших працівників уповноваженого підрозділу.
І на останок, Олег Хабчук зазначив, що обов’язково потрібно проводити навчання та тренінги, надавати консультаційну допомогу, тобто працювати на випередження факту корупційного ризику.