#ПрозорістьТаПідзвітність: Аналіз публічних закупівель робочою групою при Коростенській РВА

11 Листопада 2025 • 15:45
Кіл-сть переглядів: 155
29 жовтня 2025 року відбулося засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність». Робочою групою проаналізовано публічні закупівлі, які на стадії оголошення або прийому пропозицій від учасників, за період з 01.10.2025 по 28.10.2025, в розрізі територіальних громад Коростенського району, комунальних підприємств та установ, органів місцевого самоврядування.
Проведено аналіз 24 публічних закупівель, що оголошені суб’єктами господарювання у Коростенському районі.
Закупівлі різнопланові і стосуються багатьох сфер діяльності – благоустрою, освіти, енергетики, медицини та оборонної сфери.
Проаналізувавши закупівлі члени комісії дійшли висновку, що Замовники продовжують закривати потреби в частині закупівлі комунальних послуг. Так, Виконавчий комітет Коростенської міської ради оголосив закупівлю:
«Постачання теплової енергії для опалення офісів старост» на суму 160 298 грн. Прийом тендерних пропозицій тривав до 04 листопада 2025 року включно. Закупівля була розбита на лоти, а саме:
- Лот 1 – Постачання теплової енергії для опалення офісу старости с. Бехи. Строк поставки енергії до 31 грудня 2025 року. В закупівлі прийняв участь 1 учасник – ТОВ «ПММ-ТЕПЛО» з ціновою пропозицією 96 тис. 924 грн. Учасника оголошено переможцем закупівлі, наразі триває етап підписання договору сторонами;
- Лот 2 – Постачання теплової енергії для опалення офісу старости с. Холосне. Строк поставки енергії до 31 грудня 2025 року. В закупівлі прийняв участь 1 учасник – ТОВ «ПММ-ТЕПЛО» з ціновою пропозицією 63 тис. 373 грн. Учасника оголошено переможцем закупівлі, наразі триває етап підписання договору сторонами;
«Електрична енергія» на суму 359 082 грн. 27 жовтня 2025 року на офіційному майданчику Prozorro опублікований договір, що заключений з переможцем ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО» на суму 328 362 грн. Строк поставки енергії до 31 грудня 2025 року;
«Природний газ» на суму 57 978 грн. 18 жовтня 2025 року укладений договір з переможцем ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» на суму 57 978 грн. Строк поставки газу до 31 березня 2026 року.
Народицька селищна рада здійснила закупівлі:
«Дрова» на суму 279 100 грн. 17 жовтня 2025 року відбувся аукціон. Переможець ФІЛІЯ «СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» з пропозицією 265 000 грн. Строк поставки товарів до 15 грудня 2025 року;
«Електрична енергія» на суму 148 878 грн. 09 жовтня 2025 року укладений договір з переможцем ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУРС» РІ ГРУП» на суму 146 449 грн. Строк поставки енергії до 31 грудня 2025 року.
Овруцька міська рада оголосила закупівлю – «Електрична енергія» на суму 568 800,00 грн. 28 жовтня 2025 року відбувся аукціон. ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» з пропозицією 568 800,00 грн. очікує рішення Замовника. Подальші рішення Замовника публікуватимуться на офіційному майданчику Prozorro. Строк поставки товарів: 31 грудня 2025 року.
Гладковицька сільська рада оголосила закупівлі:
«Газ природний для опалення нежитлових приміщень у 2025-2026 р.» на суму 313 767 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06 листопада 2025 року. Строк поставки товарів до 31 березня 2026 року;
Лугинська селищна рада оголосила закупівлю – «Дрова паливні» (800 метр кубічний) на суму 1 820 000 грн. Тендерні пропозиції приймаються до 05 листопада 2025 року. Строк поставки товарів: 01 грудня 2025 року.
Членами робочої групи розглянуто закупівлю, що вже неодноразово оголошувалась на офіційному майданчику Prozorro, Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради –«Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. «Нова» фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області» (коригування) на суму 33 463 801 грн. Дана закупівля реалізується згідно з проєктом «Програма з відновлення України» відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком. Наразі триває прийом тендерних пропозицій, термін до 17 листопада 2025 року включно. Строк виконання робіт – 01 квітня 2026 року.
Розглянуті й інші публічні закупівлі, наприклад, Коростенське комунальне виробничо-господарське підприємство оголосило закупівлю:
«Кам’яна сіль» (70 000 кг.) на суму 434 000 грн. В закупівлі прийняло участь шість учасників. Тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» Замовником відхилено. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «ТВП «ПІВДЕНИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» Замовник оголосив учасника переможцем закупівлі. Наразі триває етап підписання договору сторонами з подальшим його опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro. Строк поставки товару до 31 грудня 2025 року;
«Придбання, виготовлення та встановлення споруд на могилах загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України на кладовищах Коростенської міської територіальної громади» на суму 250 000 грн. 20 жовтня 2025 року укладений договір з переможцем ТОВ «ЛІБАВА ЛТД». Строк виконання робіт до 15 грудня 2025 року;
«Спецодяг» на суму 96 264 грн. 22 жовтня 2025 року укладений договір з переможцем ТОВ «Простиль» на суму 96 264 грн. Строк поставки товарів до 31 грудня 2025 року.
Олевська міська рада оголосила закупівлю:
«Причіп для перевезення транспортних засобів» на суму 230 000 грн. 22 жовтня 2025 року на офіційному майданчику Prozorro опублікований Звіт про результати проведення процедури закупівлі в якому зазначено, що аукціон не відбувся у результаті відсутності пропозицій.
«Послуги вантажних перевезень автомобільним транспортом (щебенево-піщана суміш фракції 0-40 мм) на суму 97 925 грн. 28 жовтня 2025 року оголошений переможець Шапорда В.В. з пропозицією 97 925 грн. Строк поставки товарів до 31 грудня 2025 року.
Гладковицька сільська рада оголосила закупівлю – «Послуга з видалення та кронування аварійних, сухостійних дерев» на суму 112 053 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06 листопада 2025 року. Строк поставки товарів до 31 грудня 2025 року.
Комунальне некомерційне підприємство «Коростеньська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради оголосило закупівлю:
«Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лабораторні дослідження) на 2026 рік» на суму 518 400 грн. Тендерні пропозиції приймаються до 31 жовтня 2025 року. Строк надання послуг до 31 грудня 2026 року;
«Програмне забезпечення – «Програмний комплекс Медична інформаційна система «Нealth 24», в формі онлайн-доступу через всесвітню мережу Інтернет на базі хмарних обчислювальних потужностей та виконувати технічний супровід програмної продукції, що включає в себе: внесення змін, оновлень версій, додатків, доповнень та/або розширень функціоналу, виправлення помилок та усунення збоїв в роботі, надання права на отримання таких оновлень, змін, додатків, доповнень протягом певного періоду часу. Період надання послуг з 01.01.2026 року по 31.12.2026 рік включно» на суму 594 000 грн. 22 жовтня 2025 року на офіційному майданчику Prozorro опублікований договір, що заключений з переможцем ТОВ «ЗДОРОВ’Я 24» на суму 594 000 грн. Строк поставки товарів: з 01 січня 2026 по 31 грудня 2026 року;
«Лікарська практика та супутні послуги (з медичного інструментального діагностичного обстеження, а саме магнітно-резонансної томографії, комп’ютерної томографії та ультразвукового дослідження» на суму 390 000 грн. 21 жовтня 2025 року укладений договір з переможцем ТОВ «МЕДІМПУЛЬС ПЛЮС» на суму 390 000 грн.
Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» оголосило закупівлю:
«Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція будівлі головного корпусу з добудовою приміщень на земельній ділянці площею 5,782 га, з кадастровим номером земельної ділянки 1810700000:01:013:0112 за адресою: 11500 вул. Миколи Амосова, 8 м. Коростень, Житомирська область» на суму 1 490 000 грн. 23 жовтня 2025 року укладений договір з переможцем ФОП Болейко Д. О. на суму 1 490 000 грн. Строк виконання робіт до 30 березня 2026 року;
«Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, немедикаментозний, багаторазовий)» на суму 1 560 000 грн. 25 жовтня 2025 року відбувся аукціон ТОВ «Медінтекс» з пропозицією 1 547 000 грн. очікує рішення Замовника. Подальші рішення Замовника публікуватимуться на офіційному майданчику Prozorro. Строк поставки товарів до 30 березня 2026 року;
«Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція з добудовою приміщень під МРТ будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» за адресою: 11500, Житомирська область, місто Коростень, вулиця Миколи Амосова, буд. 8» на суму 1 490 000 грн. 22 жовтня 2025 року укладений договір з переможцем ФОП Болейко Д. О. на суму 1 490 000 грн. Строк виконання робіт до 31 грудня 2026 року.
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради оголосив закупівлю:
«Послуга з ремонту автобусів закладів загальної середньої освіти Коростенської МТГ» на суму 50 000 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07 листопада 2025 року. Строк виконання робіт до 25 грудня 2025 року;
«Придбання дверей для КМГ №3» на суму 53 091 грн. Тендерні пропозиції приймаються до 04 листопада 2025 року. Строк поставки товарів: 25 листопада 2025 року.
Проаналізовані закупівлі є законодавчо і технічно обґрунтованими з додаванням необхідних документів.
Робоча група продовжує аналіз публічних закупівель, оголошених різними суб’єктами господарювання в розрізі територіальних громад Коростенського району на предмет доцільності та необхідності витрачання бюджетних коштів в умовах воєнного