Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

#ПрозорістьТаПідзвітність: Моніторинг публічних закупівель з очікуваною вартістю більше 5 млн грн оголошених у січні

21 Січня 2025 • 11:19

Кіл-сть переглядів: 77

На початку січня 2025 року на платформі Prozorro було оголошено декілька важливих публічних закупівель у Житомирській області, спрямованих на забезпечення населення необхідними товарами та послугами.

 

Закупівля дитячого харчування для хворих на фенілкетонурію

 

02 січня 2025 року КП “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради оголосило тендер на закупівлю функціонального дитячого харчування для хворих на фенілкетонурію старше 14 років. Очікувана вартість становила 9,94 млн грн. Передбачалася закупівля 1040 банок FKU Nutri 3 Concentrated та 1080 банок FKU Nutri 3 Energy зі строком постачання до 1 лютого 2025 року.

 

13 січня надійшла єдина пропозиція від ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» з ціновою пропозицією 9,256 млн грн. Замовник визнав її переможцем, оголосивши намір укласти договір. Наступний крок – підписання угоди та публікація її на Prozorro.

 

Запчастини для автобусів

 

06 січня 2025 року КП “Житомирське трамвайно-тролейбусне управління” розпочало закупівлю запасних частин для автобусів МАЗ 206086 із очікуваною вартістю 5,1 млн грн. Постачання запчастин передбачено за попередніми заявками протягом року з оплатою після звірки накладних.

 

17 січня на аукціоні отримано пропозиції:

 

  • ТОВ «ФОРСАЖ ТІР СЕРВІС» – 3,652 млн грн;
  • ПП «ТРАК ПАРТС» – 4,082 млн грн;
  • ПП «Інтеграл – Авто Плюс» – 4,856 млн грн;
  • ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» – 5,048 млн грн.

 

Наразі розглядається пропозиція ТОВ «ФОРСАЖ ТІР СЕРВІС». Остаточне рішення буде опубліковано на Prozorro.

 

Кейтерингові послуги для шкіл Малина

 

Управління освіти Малинської міської ради 06 січня оголосило тендер на кейтерингові послуги для шкіл із загальною очікуваною вартістю 7,921 млн грн. Послуги мають надаватися до 1 червня 2025 року, закупівлю розподілено на два лоти.

 

Лот 1 охоплює харчування учнів у 9 закладах освіти. Єдина пропозиція надійшла від КП “Об’єднання шкільного харчування” Бородянської селищної ради з ціновою пропозицією 3,998 млн грн. 15 січня замовник визнав її переможцем.

 

Лот 2 охоплює інші 9 навчальних закладів. Єдина пропозиція – від ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» на 3,92 млн грн. 15 січня компанія також була визнана переможцем.

 

Останні публічні закупівлі в Житомирській області демонструють активну діяльність у медичній, транспортній та освітній сферах. Особливістю більшості тендерів стало обмеження кількості учасників, що потребує подальшого моніторингу для забезпечення прозорості процесів.

 

Версія для друку