Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

#ПрозорістьТаПідзвітність: Огляд моніторингових процедур Держаудитслужби в Житомирській області

25 Березня 2025 • 14:46

Кіл-сть переглядів: 92

У лютому – березні 2025 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області здійснило низку моніторингових процедур щодо публічних закупівель у сферах будівництва, освіти, комунального господарства та харчування.

 

Будівництво та капітальні ремонти

 

Державні аудитори перевірили закупівлю на будівництво очисних споруд у смт Романів (12,05 млн грн, замовник – КП «Комфорт»), встановивши порушення щодо розділення вартості робіт та матеріалів. 18 березня Замовник усунув зауваження, підписавши додаткову угоду.

 

Аудит також охопив капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Хорошівського ліцею №2 (5,61 млн грн, замовник – Відділ освіти Хорошівської селищної ради). Виявлені порушення у веденні документації усунено 10 березня шляхом додаткової угоди.

 

Щодо капітального ремонту частини приміщень поліклініки №2 у Житомирі (18,98 млн грн, замовник – Управління капітального будівництва Житомирської міськради), аудит порушень не виявив.

 

Комунальне господарство

 

Перевірка закупівлі щодо будівництва лінії напірного каналізаційного колектора у Житомирі (173,43 млн грн, замовник – Управління комунального господарства Житомирської міськради) виявила порушення у розгляді тендерних пропозицій. 6 березня Замовник подав заперечення, а 17 березня повідомив про подання позову до суду для оскарження висновку Держаудитслужби.

 

Антимонопольний комітет двічі розглядав скарги щодо цієї закупівлі. 7 січня АМКУ зобов’язав скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». 31 січня Комітет відмовив у задоволенні скарги ТОВ «КСМ-ГРУП» щодо визначення переможця.

 

Харчування в освітніх закладах

 

Перевірка закупівлі кейтерингових послуг (7,92 млн грн, замовник – Управління освіти Малинської міськради) виявила порушення у формуванні тендерної документації через неврахування норм Рамкової угоди. 3 березня Замовник виправив ситуацію, скоригувавши договірні умови та провівши роз’яснювальну роботу.

 

Моніторингові процедури Держаудитслужби виявили різні порушення у веденні документації, розгляді тендерних пропозицій та формуванні договірних умов. У більшості випадків Замовники усунули зауваження, однак деякі рішення оскаржуються у судовому порядку.

Версія для друку