Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

#ПрозорістьТаПідзвітність: аналіз публічних закупівель з очікуваною вартістю більше 5 млн грн, оголошених у ІІІ декаді листопада у Житомирській області

16 Грудня 2025 • 12:50

Кіл-сть переглядів: 74

27 листопада 2025 року Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради опублікувало тендерну документацію публічної закупівлі «Молекулярно-генетичні, імуногістохімічні дослідження», очікувана вартість 21 млн 500 тис. грн. Замовник має придбати послуги з надання процедур (Додаток 3 тендерної документації) для пацієнтів підприємства зі строком надання до 31 грудня 2026 року. Також проєктом договору передбачено розрахунок з переможцем в післяоплатному форматі за фактично надані послуги протягом року.

 

Прийом тендерних пропозицій від учасників триває з 27.11.2025 по 10.12.2025 року. Проведення аукціону заплановано на 11 грудня 1312. Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.

 

01 грудня 205 року було опубліковано інформацію про заключення договору без використання електронної системи «Капітальний ремонт частини приміщень харчоблоку Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул. Жмаченка, 46 в м. Коростень». Замовником виступив Комунальне некомерційне підприємство «Коростеньська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради, вартість становить 9 млн 055 тис. грн. Відповідно до умов договору ТОВ «ФРІДОМБУД» має завершити роботи на об’єкті до 31 грудня 2026 року. Договір підряду було підписано 27 листопада 2025 рок уз подальшим його опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro.

 

02 грудня 2025 року комунальне підприємство «УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ» Житомирської міської ради опублікувало тендерну документацію публічної закупівлі «Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі», очікувана вартість 12 млн 322 тис. грн. Замовник має намір придбати послуги з прибирання тротуарів у місті, що будуть виконуватися в 2026 році. Також проєктом договору передбачено розрахунок з переможцем в після оплатному форматі за фактично виконані послуги. Відповідно до протоколу тендерних пропозицій від 10 грудня 2025 року надійшов єдиний пакет документів від ПП «КВЖРЕП № 8» з ціновою пропозицією 12 млн 322 тис. грн. При розгляді тендерної пропозиції Замовником були виявлені деякі невідповідності та встановлено строк для учасника аби він усунув неточності. Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.

 

03 грудня 2025 року КП «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» опублікувало тендерну документацію публічної закупівлі «Послуги з управління побутовими відходами (відновлення)», очікувана вартість 21 млн 990 тис. грн. Замовник має намір придбати послуги з відновлення побутових відходів вагою 22 тис. 250 тон зі строком надання до 31 грудня 2026 року. Також проєктом договору передбачено розрахунок з переможцем в післяоплатному форматі – за фактично надані послуги. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 11.12.2025 року зареєстровано надходження єдиного пакету документів від учасника ТОВ «МС СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ» з ціновою пропозицією 21 млн 990 тис. грн. Назарі Замовник розглядає тендерну пропозицію учасника на предмет відповідності оголошеним тендерної документації. Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.

Версія для друку