Сергій Машковський розпочав особисту перевірку районів з нарахування субсидій. ФОТО
21 Травня 2015 • 14:43
Кіл-сть переглядів: 986
Сьогодні голова Житомирської обласної державної адміністрації Сергій Машковський перевірив, як управління праці та соціального захисту населення Богунської райради м. Житомира надає населенню послуги з нарахування житлово-комунальних субсидій.
За офіційними даними, документи на розгляд до управління праці і соцзахисту населення Богунської райради надали 4049 родин. З них 264 вже отримують субсидію. 3832 справи розглядають. Сьогодні станом на 13.00 спеціалістами було прийнято 78 заяв і призначено субсидії 98 господарствам. При цьому ніяких черг в управлінні не було.
Голова ОДА перевірив, наскільки співробітники володіють інформацією про субсидії, чи правильно оформлюють документи. Під час спілкування з пресою Сергій Машковський сказав: «Субсидії справді оформляються швидко і у спрощеному режимі. Але співробітникам треба бути готовими, що основний наплив відвідувачів очікується з приходом холодів, коли на носі буде опалювальний сезон і люди задумаються про зростання рахунків на житлово-комунальні послуги. Я перевірятиму роботу управлінь соцзахисту області й надалі. Всі мають отримувати послуги із нарахування субсидій без перешкод й у якнайкоротші терміни. Якщо буде потреба, ми забезпечимо посилений режим необхідних служб навіть у вихідні дні», – заявив керівник області.
В цей же день Сергій Машковський також відвідав інформаційно-консультативний центр ПАТ ЕК “Житомиробленерго”. Тут можна особисто подати показники лічильників та отримати кваліфіковану консультацію з будь-яких питань, пов’язаних із постачанням, цінами, тарифами, порядком оплати за електроенергію, воду і газ. Центр оснащений ай-боксоми, комп’ютерами, модернізованими стендами. «Це справжній європейський рівень. Я за те, щоб всі органи державної влади працювали в такому ж модернізованому офісі та оперативному режимі », – сказав голова облдержадміністрації.
Крім того, в інформаційно-консультативному центрі ПАТ ЕК “Житомиробленерго” цілодобово працює кол-центр, в якому кожен споживач може отримати відповіді на питання щодо електропостачання в області.