Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Сергій Машковський тримає на особистому контролі роботу управлінь соцзахисту. ФОТО

11 Серпня 2015 • 15:06

Кіл-сть переглядів: 820

Сьогодні голова Житомирської обласної державної адміністрації Сергій Машковський перевірив роботу Богунського та Корольовського управлінь праці та соціального захисту населення м. Житомира.

«Я хочу особисто переконатися в тому, що всі, хто потребує державної допомоги в найкоротші терміни отримують її», – сказав керівник області та закликав усіх, в кого виникли перепони в оформленні чи призначенні субсидій, одразу ж повідомляти про це на «гарячі лінії» департаменту соцзахисту для оперативного реагування. Нагадаємо, в області працює дві лінії з питань оформлення субсидій за телефонами  (0412 ) 24-34-14 або 24-14-08.

Керівник області зосередив увагу не на технічних показниках кількості призначень субсидій, а на безпосередньому спілкуванні  людьми, які звертаються до соцзахисту. Декілька  звернень було вирішено вже під час перевірки.

Зокрема, до керівника області люди звернулися зі скаргами щодо затягування термінів призначення субсидії. Декому на її призначення довелося чекати по 2-3 місяці. “Я подала документи на початку травня, навіть зібрала всі довідки. Але платіжки за травень і червень мені виставили за повною вартістю. Обіцяють, що в рахунках за липень врахують і всі попередні субсидії, але як буде насправді – побачимо”, – розповіла житомирянка Людмила Бойко.

Начальник управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради Михайло Якимів пояснив, що основною причиною затримки в призначенні субсидії є тривале, понад встановлені чинним законодавством термін, очікування на запит управління необхідної інформації від постачальників комунальних послуг.

«Ми надаємо запити на «Житомиргаз», «Житомиртеплокомуненерго», Житомирводоканал, державну фіскальну службу, пенсійний фонд та чекаємо відповідей від них місяцями», – повідомив  він.

Сергій Машковський зауважив, що проблемою є брак комунікації між всіма структурами. «На наступному тижні я зберу керівників компаній-надавачів комунальних послуг і виясню причину затримки документів, – сказав керівник області. – Робота повинна проводитися в терміни, адже з початком опалювального сезону кількість бажаючих зросте в рази. За терміни оформлення документів керівники управлінь несуть особисту відповідальність», – заявив Сергій Машковський.

 

Довідково:

 

В Житомирській області субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначено 43,3 тис. сімей. На сьогодні майже по 85 % справ, які підлягають опрацюванню, прийнято рішення про призначення житлової субсидії. У червні поточного року житлову субсидію отримала  кожна 7 сім’я.

 

Для призначення субсидій людям необхідно звертатися до місцевих управлінь соціального захисту, а в сільській місцевості – до сільської (селищної) ради та заповнити лише 2 документи: спрощену заяву та декларацію про доходи та витрати осіб, зареєстрованих у житлових приміщеннях.

 

 

 

 

 

 

 

Версія для друку