Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Сергій Машковський: Це не остання хвиля скорочення

16 Липня 2015 • 14:40

Кіл-сть переглядів: 1 549

В обласній держадміністрації триває скорочення апарату, обіцяне головою Житомирської обласної державної адміністрації Сергієм Машковським.

Загалом, штат має зменшитися майже на тридцять відсотків.

Зокрема, в патронатній службі голови замість колишніх 4 фахівців працюватиме 1 радник. Діловодів і контролерів вже поменшало вполовину (-10). Запобігати і протидіяти корупції та взаємодіяти із правоохоронними органами будуть по 1 головному спеціалісту. Ці профільні сектори ліквідовують.

Всього в апараті має працювати не більше 71 особи.

Нагадаємо, що розпорядженням № 116 від 09.04.15 вже оптимізовано структурні підрозділи. У департаменті фінансів стало на 12 посад менше. У департаменті економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва з 65 колишніх посад залишається 35.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю перетворюють в управління зі штатом 15 осіб (заміть колишніх 25).

Також управліннями стають департаменти сім’ї молоді і спорту, охорони здоров’я, агропромислового розвитку, промисловості, розвитку інфраструктури та туризму (загалом скорочується 40 посад).

Об’єднання в одну структуру департаментів житлово-комунального господарства та містобудування, архітектури і будівництва дозволило ліквідувати ще 21 посаду.

Всього в структурних підрозділах ОДА буде скорочено 159 посад.

«Скорочення викликано нагальною потребою ефективніше використовувати робочий час та потенціал співробітників. Але це поступовий процес. У Житомирській облдержадміністрації він відбувається відповідно до норм чинного законодавства. Але хочу всіх попередити: це не остання хвиля скорочень у штаті ОДА», – запевнив голова Житомирської адміністрації Сергій Машковський.

Разом з тим, створено новий відділ – внутрішнього аудиту. Сім його співробітників буть здійснювати фінансові перевірки внутрішнього апарату та структурних підрозділів ОДА.

Детальну інформацію про зміни в апараті та структурних підрозділах адміністрації дивитись нижче.

 

 

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ

граничної чисельності працівників

апарату та структурних підрозділів Житомирської обласної державної адміністрації

№ з/п

 Структурні підрозділів  або їхні правонаступники

Було

Стає

Скорочено посад

(-)

дата завершення реорганізації

1.

Департамент фінансів

68

56

– 12

завершено

2.

Департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва

65

35

-30

11 – 15 серпня 2015 року

3.

Департамент праці та соціального захисту населення

73

55

– 18

25 – 30 вересня 2015 року

 

(З 25.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис)

4.

Департамент сім’ї, молоді та спорту /

Управління сім’ї, молоді та спорту

29

20

-9

03 – 07 серпня 2015 року

 

(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис).

5.

Департамент охорони здоров’я /

Управління охорони здоров’я

 

25

22

-3

03 – 07 серпня 2015 року.

(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис).

6.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю /

Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

25

15

-10

03 – 07 серпня 2015 року.

 

(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис).

7.

Департамент агропромислового розвитку /

Управління агропромислового розвитку

 

54

32

-22

03 – 07 серпня 2015 року.

 

(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис).

8.

Департамент промисловості, розвитку інфраструктури та туризму /

Управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму

26

20

-6

03 – 07 серпня 2015 року.

 

(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис).

9.

Департамент житлово-комунального господарства/

Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства

28

41

-21

10 – 15 вересня 2015 року

 

( з 10.09.2015 вводиться в дію новий штатний розпис)

10.

Департамент містобудування, архітектури та будівництва / Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово- комунального господарства

34

11.

Департамент цивільного захисту населення/

Управління цивільного захисту населення

44

30

-14

03 – 07 серпня 2015 року

(з 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис).

12.

Управління освіти і науки

26

21

-5

завершено

13.

Управління культури

20

17

-3

завершено

14.

Державний архів Житомирської області

61

61

гранична чисельність не змінювалась.

15.

Служба у справах дітей

14

13

-1

03 – 07 серпня 2015 року.

 

(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис).

16.

Департамент екології та природних ресурсів/  Управління екології та природних ресурсів

 

30

18

-12

03 – 07 серпня 2015 року.

 

(З 03.08.2015 вводиться в дію новий штатний розпис).

17

Відділ внутрішнього аудиту

0

7

.

 

Усього

622

463

159

 

 

 

Порівняльний аналіз

структури апарату облдержадміністрації

 

з/п

Назва структурних підрозділів

Кількість

штатних одиниць, до скорочення

Назва структурних підрозділів нової структури апарату

Кількість

штатних одиниць

1.

Керівництво облдержадміністрації

 

4

Керівництво облдержадміністрації

4

2.

Патронатна служба голови адміністрації (помічник голови, радник голови, сектор з упровадження економічних реформ)

 

4

Радник голови

1

3.

Відділ забезпечення діяльності

керівництва облдержадміністрації

 

10

Відділ забезпечення діяльності

керівництва облдержадміністрації

9

   4.

Організаційний відділ

9

Організаційний відділ

7

5.

Відділ кадрової роботи

7

 

Сектор кадрової роботи

 

5

   6.

Юридичний відділ

7

 

Юридичний відділ

 

6

   7.

 

 

 

 

Відділ роботи із зверненнями громадян

 

 

 

7

Управління діловодства, контролю та роботи зі зверененнями громадян:

 

Відділ роботи із зверненнями громадян

Відділ діловодства та контролю

Сектор контролю

15

 

1

 

6

 

6

2

    8.

Відділ діловодства та контролю

17

    9.

Відділ фінансового забезпечення

6

Сектор фінансового забезпечення

5

    10.

Відділ господарського забезпечення

7

Сектор господарського забезпечення

5

    11.

Відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення

6

Сектор інформаційно-комп’ютерного забезпечення

 

5

    12.

Відділ адміністрування Державного реєстру виборців

3

Відділ адміністрування Державного реєстру виборців

3

13.

Сектор з питань запобігання

та протидії корупції

2

Головний спеціаліст з питань запобігання

та протидії корупції

1

14.

Сектор мобілізаційної роботи

4

Сектор мобілізаційної роботи

3

15.

Сектор взаємодії з правоохоронними органами

2

Головний спеціаліст з питань взаємодії з правоохоронними органами

1

16.

Головний спеціаліст з питань режимно-секретної роботи

1

Головний спеціаліст з питань режимно-секретної роботи

1

17.

Головний спеціаліст з питань внутрішнього аудиту

1

 

 

 

Усього по штатному розпису:

97

 

 

71

 

 

 

 

 

Версія для друку