Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Завдання Нового освітнього простору – мотивація до навчання, – Геннадій Зубко

27 Серпня 2018 • 11:05

Кіл-сть переглядів: 286

1Реформа Нової української школи, яка стартує з 1 вересня, має розпочинатися в сучасному Новому освітньому просторі. Це не тільки модернізація шкіл за принципом  «нові стіни, дах і вікна». Це зовсім інші підходи до безпекових рівнів, енергоефективності, внутрішнього мотивуючого дизайну, інклюзивності і безбар’єрності, сучасного обладнання.

 

Наразі Мінрегіон активно працює над впровадженням саме Нового освітнього простору, а МОН – над впровадженням Нової української школи.

 

Про це заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

 

«І учень, і його батьки мають бути певні і в рівні безпеки освітнього простору, і в якості навчання в школі, котру вони обирають. Ми змінили державні будівельні норми у питаннях безбар’єрності, доступності і найголовніше – безпеки. Також це нові підходи до дизайну і інфраструктури навколо шкіл, йдеться про спортивні майданчики, учбові майстерні, дорожню інфраструктуру», – зазначив Геннадій Зубко.

 

Віце-прем’єр-міністр розповів, що школи, модернізовані за сучасними стандартами Нового освітнього простору, значно впливають на мотивацію учнів до навчання та на рівень знань школярів. «Перша школа, яка пішла на такий експеримент – Путрівська, що у Київській області. І сьогодні це один з найкращих прикладів серед шкіл області зі складання ЗНО. Цей приклад і такі результати нас надихають. Ми робимо все, щоб учень у селі мав не гірший рівень освіти, ніж у Києві чи у будь-якій опорній школі України», – наголосив Геннадій Зубко.

Версія для друку