Освітяни Житомирщини підбивають підсумки роботи за 2018 рік та напрацьовують плани на поточний рік
29 Січня 2019 • 11:34
Кіл-сть переглядів: 429
Про розвиток освіти на Житомирщині від дитячих садочків до вищої професійної освіти говорили сьогодні, 29 січня, у Житомирі під час розширеної колегії управління освіти і науки облдержадміністрації. Освітяни з усіх районів та ОТГ Житомирщини спільно напрацьовують плани роботи на поточний 2019 рік та на майбутній навчальний 2019-2020 рік.
«Крокуємо до нових звершень. Рік буде непростий, проте будемо робити все, що зможемо для розвитку освіти, збереження основних показників та забезпечення послідовного удосконалення її пріоритетних напрямків, позитивної динаміки в кожній ланці», – наголосила начальник управління освіти ОДА Лариса Шевчук, звертаючись освітян області.
Начальник управління окреслила основні досягнення за 2018 рік:
– створення нових місць у дитячих садочках;
– залучення більшої кількості дітей до інклюзивної освіти та створення відповідних умов для навчання;
– відкриття мережі медіатек по всій області та створення інклюзивно-ресурсних центрів;
– ремонт та реконструкції закладів освіти;
– створення нового освітнього простору;
– розвиток професійної освіти;
– придбання шкільних автобусів;
– оснащення перших класів комплектами комп’ютерного обладнання.
«За 2018 рік Житомирська область у числі кращих за кількістю створених опорних шкіл (57), за кількістю створених інклюзивно-ресурсних центрів (29). Упродовж 2017-2018 року переобладнали звичайні шкільні бібліотеки у сучасні медіатеки. Минулого року придбали 20 шкільних автобусів для перевезення до закладів освіти дітей та вчителів. Цю роботу потрібно проводити й надалі», – зазначає Лариса Шевчук.
Серед основних цілей та завдань на поточний рік освітяни визначають:
– продовження роботи по упровадженню у заклади освіти області Концепції нової української школи;
– створення нового освітнього простору;
– сприяння створенню опорних шкіл в ОТГ та районах з метою забезпечення доступу до якісної освіти дітей, які проживають у сільській місцевості;
– відновлення діяльності закладів дошкільної освіти та сприяння продовженню будівництва недобудов закладів дошкільної та загальної середньої освіти;
– забезпечення підвезення учнів і вчителів до місця навчання та роботи й у зворотному напрямку;
– організоване проведення державної підсумкової атестації випускників
загальноосвітніх навчальних закладів та зовнішнього незалежного оцінювання;
– якісне харчування школярів, повне охоплення гарячим харчуванням учнів пільгових категорій;
– сприяння оснащенню комп’ютерною технікою закладів загальної середньої освіти, підключенню їх до мережі Інтернет;
– розвиток мережі закладів позашкільної освіти, збільшення відсотку дітей, охоплених позашкільною освітою;
– забезпечення якісної підготовки учнів та студентів до Всеукраїнських інтелектуальних, спортивних та творчих змагань;
– оптимізація та модернізація мережі інтернатних закладів;
– сприяння ефективній діяльності інклюзивно-ресурсних центрів;
– створення умов для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів;
– посилення інтеграції дітей з особливими освітніми потребами шляхом відкриття інклюзивних груп у ДНЗ, інклюзивних класів у ЗЗСО, ЗПТО; ЗДО;
– продовження роботи з переобладнанню шкільних бібліотек в медіатеки;
– впорядкування мережі закладів професійно-технічної освіти, відкриття
галузевих навчально-практичних центрів для підготовки осіб з числа дорослого
населення;
– оновлення та модернізація навчально-матеріальної бази закладів професійно-технічної освіти;
– посилення національно-патріотичного, військово-патріотичного виховання дітей та молоді, фізичної і професійної підготовки дітей та учнівської молоді до служби в Збройних Силах України; відродження національної пам’яті, проведення циклу уроків мужності, організація шефства над військовослужбовцями, що отримали поранення в зоні АТО.