Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Цифрові освітні центри Житомирщини. Підтримка дітей в умовах війни

09 Серпня 2024 • 11:21

Кіл-сть переглядів: 143

Війна докорінно змінила життя кожного українця, особливо важко вплинула на дітей. Щоб захистити їх від негативних новин, звуків повітряних тривог, а також допомогти звикнути до нових умов життя, знайти нових друзів, створюються цифрові освітні центри. Ці простори стали справжнім порятунком для дітей, забезпечуючи не лише доступ до освіти, але й надаючи емоційну підтримку.

 

Департамент освіти та науки Житомирської ОВА спільно з Дитячим Фондом ООН-ЮНІСЕФ активно працюють над тим, щоб забезпечити доступ до освітнього процесу для дітей у прикордонних зонах або в тих районах, де школи не мають власних укриттів.

 

На сьогоднішній день в області відкрито 12 цифрових освітніх центрів, а протягом 2022-2023 років діяли чотири мобільні освітні бригади, які працювали з учнями початкових класів, надаючи допомогу у вивченні української мови та математики.

 

Цифрові освітні центри створюють комфортні та безпечні умови для навчання. В них є сучасне комп’ютерне обладнання, яке дозволяє дітям навчатися в інтерактивному форматі, знайомитися зі STEM-освітою, а також отримувати психологічне перезавантаження. Важливо відзначити, що центри продовжують працювати навіть у літній період, коли батьки зайняті на роботі, а діти залишаються без належного нагляду.

 

Однією з основних переваг цифрових освітніх центрів є наявність кваліфікованих вчителів та психологів, які у формі гри допомагають дітям не лише покращити знання, але й знизити психологічне навантаження, спричинене війною. Проєкт “Back to School” вже охопив 35 тисяч учнів, надаючи їм необхідну підтримку.

 

Такі центри є безпечними, затишними просторами для навчання та дозвілля школярів від 6 до 18 років. Вони сприяють відновленню доступу до освіти та соціалізації дітей, особливо тих, хто через війну не може навчатися в звичайних школах. Такі центри не замінюють заклади освіти, але надають безпечний доступ до дистанційного та неформального навчання, що є критично важливим для громад, де пошкоджена освітня інфраструктура, а також для внутрішньо переміщених учнів, які потребують соціалізації та підтримки в освітньому процесі.

 

Цифрові освітні центри є надією для дітей, надаючи їм можливість продовжувати навчання та зберігати зв’язок з однолітками, навіть у найскладніших умовах.

Версія для друку