Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

У Житомирі відбувся воркшоп, присвячений впровадженню супервізії в  6 громадах регіону 

25 Листопада 2024 • 09:47

Кіл-сть переглядів: 283

Днями у Житомирі відбувся воркшоп, присвячений впровадженню супервізії в 6 громадах Житомирщини  у рамках пілотного проєкту з удосконалення системи управління безпечним освітнім середовищем. Ініціатором проєкту виступило Міністерство освіти і науки України спільно з Фондом Президента України з підтримки освіти, науки та спорту. Проєкт реалізується за участі Міністерства внутрішніх справ України, за підтримки ЮНЕСКО та уряду Японії.

 

Метою проведення воркошу в рамках пілотного проєкту є:

 

  • Знайомство аудиторії з новою послугою для психологів – супервізією;
  • Розвінчання страхів та можливих упереджень щодо запровадження цієї послуги;
  • Створення підтримки серед різних категорій учасників для ефективної інтеграції супервізії в систему освіти;
  • Розробка плану впровадження супервізії на постій основі в кожній громаді.

 

До участі у воркшопі долучилася директорка Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА Наталія Осипович. У своїй промові вона наголосила:
«Супервізія є важливим інструментом для підтримки психологів та освітян у їхній роботі. В умовах сучасних викликів наша спільна мета – створити безпечне та комфортне середовище для кожного учня».

 

Старший освітній координатор, Бюро ЮНЕСКО в Україні Даніель Чутурич зазначив: «ЮНЕСКО підтримує ініціативи, спрямовані на покращення психосоціального клімату в освітніх закладах. Впровадження супервізії допоможе покращити комунікацію між освітянами, психологами та громадами, сприяючи сталому розвитку освіти».

 

Радниця — уповноважена Президента України з питань Фонду Президента України з підтримки освіти, науки та спорту Ольга Будник зазначила:

«Цей проєкт покликаний не лише забезпечити підтримку психологам, але й створити гармонійне освітнє середовище, у якому діти зможуть зростати в безпеці, а вчителі — зосередитися на передачі знань. Ми прагнемо масштабувати цей досвід у рамках державної програми «Школа офлайн» і зробити його частиною освітньої політики держави».

 

Учасники воркшопу спільно працювали над розробкою плану дій щодо впровадження супервізії у громадах. Ця ініціатива покликана забезпечити підтримку для психологів, які працюють із дітьми, що потребують додаткової уваги, зокрема в умовах кризових ситуацій.

 

Захід є частиною масштабної реформи, яка ставить за мету підвищення якості освіти та психологічної підтримки у закладах України. Організатори висловили сподівання, що досвід, отриманий під час воркшопу, стане важливим кроком на шляху до створення безпечного освітнього середовища.

 

Версія для друку