Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Умови відбору до нової патрульної служби в м. Житомирі

28 Вересня 2015 • 08:52

Кіл-сть переглядів: 1 265

З 2 по 23 жовтня усі бажаючі мають можливість подати заявку для участі у конкурсному відборі до патрульної служби у м. Житомирі. Це можна зробити особисто у приміщенні облмуздрамтеатру (майдан Соборний, 6) щодня (крім вихідних) з 9.00 до 18.00 год  або через онлайн-анкету на сайті www.mvs.gov.ua.

 

Вимоги до кандидатів:

 

– прагнення до якісних змін;

 

– вік від 21 до 35 років;

 

– повна загальна середня або вища освіта;

 

– наявність посвідчення водія категорії «В»;

 

– відсутність судимості;

 

– вільне володіння українською мовою;

 

– фізичне здоров’я та моральна стійкість.

 

Етапи відбору кандидатів:

 

– подання анкети;

 

– перевірка загального рівня знань;

 

– перевірка рівня фізичної підготовки;

 

– медичний огляд;

 

– психодіагностичний тест;

 

– особиста співбесіда;

 

– теоретичне навчання;

 

– професійна підготовка;

 

– складання іспиту.

 

У разі особистої подачі анкети кандидати при собі повинні мати паспорт, ідентифікаційний код та посвідчення водія.

 

Телефон гарячої лінії – 40-77-77 (розпочне роботу з 2 жовтня 2015 року).

 


Версія для друку