Умови відбору до нової патрульної служби в м. Житомирі
28 Вересня 2015 • 08:52
Кіл-сть переглядів: 1 331
З 2 по 23 жовтня усі бажаючі мають можливість подати заявку для участі у конкурсному відборі до патрульної служби у м. Житомирі. Це можна зробити особисто у приміщенні облмуздрамтеатру (майдан Соборний, 6) щодня (крім вихідних) з 9.00 до 18.00 год або через онлайн-анкету на сайті www.mvs.gov.ua.
Вимоги до кандидатів:
– прагнення до якісних змін;
– вік від 21 до 35 років;
– повна загальна середня або вища освіта;
– наявність посвідчення водія категорії «В»;
– відсутність судимості;
– вільне володіння українською мовою;
– фізичне здоров’я та моральна стійкість.
Етапи відбору кандидатів:
– подання анкети;
– перевірка загального рівня знань;
– перевірка рівня фізичної підготовки;
– медичний огляд;
– психодіагностичний тест;
– особиста співбесіда;
– теоретичне навчання;
– професійна підготовка;
– складання іспиту.
У разі особистої подачі анкети кандидати при собі повинні мати паспорт, ідентифікаційний код та посвідчення водія.
Телефон гарячої лінії – 40-77-77 (розпочне роботу з 2 жовтня 2015 року).