Унікальні можливості для дітей на Житомирщині: вільне відвідування 17 STEM-хабів
20 Вересня 2023 • 14:57
Кіл-сть переглядів: 509
Для дітей на Житомирщині створені унікальні безкоштовні можливості для навчання – 17 STEM-hubів у 14 громадах області. Це навчальні простори, які обладнані 3D-принтерами, окулярами віртуальної реальності, наборами робототехніки, фрезерними та лазерними верстатами, ноутбуками. Діти можуть вільно відвідувати STEM-хаби та вивчати сучасне цифрове обладнання, опановувати 3D-моделювання, створювати роботів тощо.
З початку серпня на території Житомирщини успішно діють STEM-хаби, де молодь має нагоду розвивати свої таланти та навички у сферах науки, технологій, інженерії та математики. Результатом цього заходу є досягнення учнів, які вже зуміли створити власних роботів. Діти не лише виготовляють роботів, але і програмують їх та вивчають їхню роботу в деталях.
Все це сприяє розвитку та надає юним дослідникам можливість реалізовувати свій творчий потенціал у сучасному цифровому світі. STEM-хаби на Житомирщині відкривають перед дітьми нові горизонти у сфері науки та технологій.
«У межах крос-секторального проєкту ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» за підтримки ЮНІСЕФ у Житомирській області створені неймовірні можливості для навчання дітей. Прагнемо, аби про це дізналися більше батьків та дітей, та скористалися цими можливостями. Адже STEM-хаби вільні до відвідування. Запрошуємо навчальні заклади проводити до хабів екскурсії для дітей, знайомити їх з цифровим світом та новими технологіями. Сьогодні вони доступні кожному», – розповідає керівниця крос-секторального проєкту ГО Маргарита Сіранчук.
Кожен STEM-hub обладнаний:
- наборами робототехніки;
- 3D-принтерами;
- комплектами мікроконтролерів;
- комплектами окулярів віртуальної реальності;
- лазерними та фрезерними верстатами;
- проекторами;
- ноутбуками.
Що STEM-освіта дає дітям?
Однією із задач STEM-освіти є навчити школярів системного мислення. Це розвиток логічного та математичного мислення, розуміння природи та технологій із позиції точних наук, освіченість в інформаційно-комунікаційних технологіях, уміння їх використовувати, здатність креативно мислити та виражати творчі здібності.
STEM-освіта надає дітям навички, які допомагають їм адаптуватися до сучасних технологій та трендів, інтегрувати різні наукові галузі та розширювати їхні розуміння реальності.
Принципи STEM можна запроваджувати на уроках з інформатики та математики й української мови; і в початковій школі, і в старших класах. Де б ви не використовували інструменти STEM, вони урізноманітнять навчальний процес та унаочнить знання, тим самим зробивши їх більш доступними для розуміння та запам’ятовування.
Де знаходяться STEM-хаби на Житомирщині:
- Баранівський ліцей №2 ім.О.Сябрук, вул. Звягельська, 17;
- Романівський ліцей №1, вул. Сергія Лялевича, 5;
- Гімназія №1 ім. Т.Г.Шевченка, вул. Європейська, 51;
- Сінгурівський ліцей Новогуйвинської селищної ради, вул. Дружби народів, 5;
- Ємільчинський ліцей №2 Ємільчинської селищної ради, вул. Військова, 40;
- Житомирський обласний спортивний ліцей, м. Житомир, вул. Коростишівська, 15;
- Любарський ліцей №1 Любарської селищної ради, вул. Незалежності, 49
- Житомирський професійний ліцей Житомирської обласної ради, м. Житомир, вул. Небесної сотні, 43;
- Малинський ліцей №2 Малинської міської ради, вул. Степана Бандери, 5;
- Радомишльський ліцей №3, м. Радомишль, пров. Шкільний, 14;
- Коростишівський професійний аграрний ліцей, м. Коростишів, вул. Семінарська, 118;
- Лугинський ліцей Лугинської селищної ради, вул. Грушевського, 16;
- Чуднівський ліцей, м. Чуднів, вул. Соборна, 1;
- Коростенський міський ліцей №4, м. Коростень, вул. Соломії Крушельницької, 1;
- Ліцей №23 міста Житомира ім М. Очерета, м. Житомир, вул. Бориса Лятошинського, 14;
- Ліцей №4 міста Звягель, вул. Пушкіна, 46;
- Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Житомир.
Варто зазначити, що доступ до можливостей у STEM-хабах можуть мати учні й інших навчальних закладів, які розміщені у відповідних територіальних громадах Житомирщини. Вчителі можуть домовлятися з адміністраторами STEM про відвідування локації для проведення певного уроку, або ж навпаки для створення на базі хабу певного гуртка з опанування цифрових технологій, робототехніки тощо.
STEM-лабораторії створені у межах крос-секторального проєкту In Touch Ukraine Foundation за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).