Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Увага! Житомирська філія «Центру розвитку місцевого самоврядування» шукає офіс-менеджера

30 Листопада 2016 • 09:32

Кіл-сть переглядів: 1 650

1Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує конкурс на вакансію офіс-менеджера.

 

Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Житомирській області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

 

На підтримку регіонального офісу Центру в м. Житомир потрібен високо мотивований, організований та інноваційний працівник для вирішення питань, пов’язаних з утриманням та організацією роботи офісу, та для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).

 

Серед основних обов’язків:

  • Підтримка ефективної роботи регіонального відділення (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування)
  • Тісна співпраця з офісом і співробітниками Центрального офісу установи, а також з регіональними координаторами
  • Сприяння в організації поїздок (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів і т.д. звіти)
  • Логістичний супровід та організація заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні
  • Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.д.
  • Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську та навпаки

Кваліфікаційні вимоги:

  • Повна вища освіта
  • Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді
  • Досвід у бюджетуванні та досвід закупівель ( для потреб офісу)
  • Досвід з організації заходів та відряджень, подорожей
  • Відмінне володіння англійською мовою є обов’язковим, високий рівень української мови
  • Хороші навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях чи вітчизняних неприбуткових / громадських організаціях є додатковою перевагою
  • Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкость
  • Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації

Початок роботи: Орієнтовно з 15.12.2016.

 

Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

 

Необхідно надіслати резюме англійською мовою та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію для роботи на цій посаді на електронну адресу: zhytomyr.lgdc@gmail.com

 

Останній день подачі резюме 07.12.2016 року.

 

Нагадуємо, що триває конкурсний відбір експертів з питань децентралізації та експертів з питань регіонального розвитку.

Версія для друку